۱۹ مرداد ۱۳۹۳، ۱۵:۴۲

کشتی قهرمانی جوانان جهان- کرواسی؛

هشت پیروزی برای آزادکاران ایران/ طاهری به نیمه نهایی رسید

هشت پیروزی برای آزادکاران ایران/ طاهری به نیمه نهایی رسید

رقابتهای روز دوم کشتی آزاد قهرمانی جوانان جهان از ظهر امروز در حالی در شهر زاگرب کرواسی در حال برگزاری است که نمایندگان کشورمان با پیروزی های متوالی به کار خود ادامه می دهند.

به گزارش خبرگزاری مهر، در وزن 55 کیلو گرم رضا اطری دور اول سردار بک ارگشوف از قرقیزستان را 10 بر صفر شکست داد وی در دور دوم نیز 10 بر صفر کیم گیوک هیون از کره جنوبی را شکست داد. اطری در دور سوم مقابل توماس گیلمان از آمریکا با نتیجه 4 بر4 مغلوب شد و باید منتظر حضور وی در دیدار فینال باشد تا شانس حضور در گروه بازنده ها را داشته باشد.

در وزن 66 کیلوگرم حسن یزدانی در دور اول جیون بالفور از کانادا را 10 بر صفر مغلوب کرد وی در دور با نتیجه 11 بر صفر زی پینگ لین از چین را شکست داد.

در وزن 84 کیو گرم علیرضا کریمی پس از استراحت در دور نخست در دور دوم با نتیجه 10بر صفر ماراز دژافاریان از اوکراین را شکست داد وی در دور سوم با نتیجه 10 بر صفرماسائو ماتسو ساکا از ژاپن را شکست داد وی در دور بعد به مصاف  پراون پاوان از هند می رود..

در وزن 120 کیلو گرم امین طاهری پس از استراحت در دور نسخت در دور دوم پاول کریوتسوف از روسیه را 7 بر 4 شکست داد وی در دور سوم مقابل میهایلی ناگی از مجارستان را 10 بر صفر شکست داد.
 

کد خبر 2346985

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha