۱۴ مرداد ۱۳۹۳، ۱۲:۰۱

برای حضور در مسابقات جهانی؛

آخرین تمرین آزادکاران برگزارشد/ دورخیز شاگردان طلایی تا فتح قله جهانی

آخرین تمرین آزادکاران برگزارشد/ دورخیز شاگردان طلایی تا فتح قله جهانی

اعضای تیم کشتی آزاد جوانان کشورمان در حالی صبح امروز آخرین جلسه تمرینی خود را در خانه کشتی تهران پشت سر گذاشتند که باید بامداد پنجشنبه برای حضور در رقابتهای جهانی کرواسی به شهر زاگرب اعزام شوند.

به گزارش خبرنگار مهر، آخرین تمرین آزادکاران جوان ساعت 10 صبح امروز زیر نظر محمد طلایی سرمربی این تیم و کادر فنی جوانان آغاز شد که اردونشینان تمرین کشتی و مرور فن را در دستور کار داشتند. علیرضا رضایی مدیر فنی تیم های ملی کشتی آزاد نیز به عنوان ناظر این تمرینات پابه پای جوانان تمرین کرد که در طول تمرینات نقاط ضعف و قوت ملی پوشان اعزامی را به آنان گوشزد می کرد.

در این تمرین پرویز عالی سرپرست تیم جوانان نیز حضور داشت و آخرین هماهنگی های قبل از اعزام آزادکاران را انجام می داد. علیرضا رضایی منش، علیرضا شیخ ریحانی و حسین کریمی نیز به عنوان مربیان کادر فنی، تمرینات آزادکاران را زیر نظر داشتند.

آزادکاران جوان پس از نرمش و گرم کردن، تمرینات سبکی را آغازکردند تا در آستانه اعزام به رقابتهای جهانی کرواسی از هر نظر مهیا و آماده باشند. علاوه بر مرور فن تکنیکی و تمرین سبک کشتی، کادر فن تیم جوانان به کنترل وزن برخی از ملی پوشان نیز پرداخته و آنان را برای حضور در رقابتهای جهانی مهیا می کردند.

یکی از نقاط قوت تیم کشتی آزاد جوانان به سرمربیگری محمد طلایی، روحیه و انگیزه بالای کشتی گیران است که این تیم را نسبت به سالهای قبل بسیار آماده تر و جنگنده تر می کند. به گفته طلایی تیم اعزامی در حالی در کرواسی به میدان می رود که به تکرارعنوان سومی سال گذشته اکتفا نکرده و فقط برای فتح سکوی قهرمانی جهان به مصاف حریفان خواهند رفت.

علیرضا رضایی مدیر فنی تیم های ملی در حاشیه آخرین تمرین آزادکاران جوان گفت: این جوانان در طول تمرینات آماده سازی خود بارها با آزادکاران بزرگسال تمرین مشترکی را انجام دادند که این تمرینات توانست تا حد زیادی در رشد و ارتقای توان فنی و روحی مسافران رقابتهای جهانی مثمرثمر باشد.

رقابتهای کشتی آزاد قهرمانی جوانان جهان طی روزهای 18 و 19 مردادماه در شهر زاگرب کرواسی برگزار می شود که تیم کشورمان بامداد پنج شنبه 16 مردادماه برای حضور در این رقابتها عازم این کشور خواهد شد.

بر این اساس ترکیب تیم ایران در این رقابتها به شرح زیر است:

50 کیلوگرم: صابر خانجانی
55 کیلوگرم: رضا اطری
60 کیلوگرم: ایمان صادقی
66 کیلوگرم: حسن یزدانی
74 کیلوگرم: رضا مظفری
84 کیلوگرم: علیرضا کریمی
96 کیلوگرم: پدرام جمشیدی
120 کیلوگرم: امین طاهری
سرمربی: محمد طلایی
مربیان: علیرضا رضایی منش، علیرضا شیخ ریحانی و حسین کریمی
سرپرست: پرویز عالی
مدیر فنی تیمهای ملی کشتی آزاد: علیرضا رضایی

کد خبر 2343608

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha