۱ شهریور ۱۳۹۳، ۲۰:۱۰

نجفی:

هيچگاه حمايت هاي مردم گيلان در دفاع مقدس از اذهان فراموش نخواهد شد

هيچگاه حمايت هاي مردم گيلان در دفاع مقدس از اذهان فراموش نخواهد شد

رشت – خبرگزاری مهر: استاندار گیلان گفت: هيچگاه حمايت ها و پشتيباني هاي مردم این استان در دوران هشت سال دفاع مقدس ازاذهان فراموش نخواهد شد.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد علی نجفی شامگاه شنبه در نخستين نشست ستاد هماهنگي بزرگداشت هفته دفاع مقدس استان افزود: در طول هشت سال دفاع مقدس رزمندگان عزيز با ايثار، فداكاري، مقاومت و از خود گذشتگي برگ زرين ديگري را در تاريخ پرافتخار اين مرز و بوم رقم زدند و عزت، افتخار و سربلندي را براي كشور به ارمغان آوردند.

وی همچنین انديشه نظام مقدس جمهوري اسلامي را براساس درستي، پاكدستي، صداقت و امانتداري دانست و اظهارداشت: این نظام براساس ارزش ها شكل گرفته و با نظام هاي ديگر كشورها متفاوت است.

استاندار گیلان گفت: دست به دست هم باید داد و با اتحاد و همدلي و با كمك به دولت بار عظيمي كه بردوش تلاشگران و زحمتكشان اين نظام برای پيشبرد اهداف عاليه نظام قرار گرفته است را به سرمنزل مقصود رساند.

وی افزود: رئیس دولت تدبير و اميد برعهده فردي قرار گرفته كه خود يكي از قهرمانان و فرماندهان دفاع مقدس و مفتخر به كسب نشان افتخار از دست مقام معظم رهبري است.

نجفی اظهارداشت: تعداد زيادي از وزراي دولت تدبير و اميد از فرماندهان و پيشكسوتان جبهه و جنگ هستند.

وی در ادامه با اشاره به رشادت و از خود گذشتگي رزمندگان گيلاني در دوران هشت سال دفاع مقدس تصریح کرد: هيچگاه حمايت ها و پشتيباني هاي مردم گيلان در دوران هشت سال دفاع مقدس از اذهان فراموش نخواهد شد و اعزام محموله هاي هزار كاميوني كمك هاي مردمي اين استان به جبهه هاي جنگ گواه اين مدعاست.

استاندار گيلان تاکید کرد: برای تحقق اهداف عالي نظام مقدس جمهوري اسلامي همه مدیران باید با تمام توان تلاش كنند.

مدیرکل بنياد حفظ آثار و نشر ارزش هاي دفاع مقدس گیلان نیز در این نشست تاريخ دفاع مقدس در كشور را از جنس تجربه و عبرت دانست و گفت: نگاهي كه دوران هشت سال دفاع  مقدس مي طلبد نگاه توامان از تجربه و عبرت آموزي است.

سرهنگ رسول جلایي ايمان، توكل، توسل، ايثار، عشق به شهادت و تقوا را از عوامل معنوي دوران دفاع مقدس عنوان كرد و افزود: آنچه موجب پيروزي در دوران هشت سال دفاع مقدس شد، عوامل معنوي جنگ بود.

به گزارش خبرنگار مهر، نخستين نشست ستاد هماهنگي بزرگداشت هفته دفاع مقدس به رياست " محمد علي نجفي " استاندار گیلان در محل سالن شهيد انصاري استانداري برگزار شد.

کد خبر 2355831

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha