۸ شهریور ۱۳۹۳، ۸:۵۲

مهتاب کرامتی همچنان سفیر حسن‌نیت یونیسف است/ ادامه همراهی با بچه‌ها

مهتاب کرامتی همچنان سفیر حسن‌نیت یونیسف است/ ادامه همراهی با بچه‌ها

مدیر برنامه‌های مهتاب کرامتی درباره ادامه همکاری این بازیگر به عنوان سفیر حسن‌نیت یونیسف در ایران گفت: حکم کرامتی سال 90 تمدید شده و در این حکم آمده که تا زمانی که وی علاقه به ادامه همکاری داشته باشد این حکم معتبر است.

سمیرا علایی مدیر برنامه‌های مهتاب کرامتی بازیگر سینما در گفتگو با خبرنگار مهر درباره وضعیت حکم این بازیگر به عنوان سفیر حسن نیت یونیسف گفت: این حکم در سال 1390 تمدید شد و  همکاری مهتاب کرامتی با یونیسف منوط به خواست و توان این بازیگر برای ادامه همکاری است.

وی در ادامه افزود: از همین‌رو تا زمانی که کودکان و مشکلات آنها وجود دارد، مهتاب کرامتی در هر جایی که حضورش مثمرثمر باشد در کنار کودکان خواهد بود.

مهتاب کرامتی بازیگر سینمای ایران قرارداد همکاری خود با یونیسف را در سال 1390 تمدید کرد تا به عنوان سفیر حسن نیت در سازمان حضور داشته باشد.

کرامتی همکاری خود با یونیسف ایران را در سال 1384 با شرکت در نهضت اطلاع رسانی یونیسف با عنوان «متحد برای کودکان - متحد علیه ایدز» آغاز کرد و در سال 1385 رسما به سمت سفیر حسن نیت یونیسف در ایران منصوب شد و تا کنون در فعالیت‌ها و نهضت‌های اطلاع رسانی متعددی به نفع کودکان شرکت کرده است.

 

کد خبر 2357281

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha