۱۸ شهریور ۱۳۹۳، ۱۴:۲۷

امروز و از طریق ایمیل صورت گرفت؛

ارسال قرارداد پیشنهادی فدراسیون به کی‌روش/ کرانچار گزینه نیست

ارسال قرارداد پیشنهادی فدراسیون به کی‌روش/ کرانچار گزینه نیست

مسئولان فدراسیون ظهر امروز پیش قرارداد پیشنهادی خود را برای گزینه اصلی سرمربیگری تیم ملی فوتبال ایران ارسال کردند. این اتفاق درحالی رخ داد که کارلوس کی‌روش 11 روز پیش و پس از به توافق نرسیدن در بندهایی از قرارداد جدیدش، ایران را ترک کرده بود.

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، پیش قرارداد پیشنهادی فدراسیون فوتبال ایران ظهر امروز سه‌شنبه برای کارلوس کی‌روش ارسال شد.

علی کفاشیان در برنامه زنده تلویزیونی دوشنبه شب هم در مورد قرارداد کارلوس کی‌روش اعلام کرده بود، قرارداد این مربی پرتغالی تهیه شده و امروز سه‌شنبه برای او ایمیل می‌شود.

رئیس فدراسیون فوتبال همچنین گفت: شرایط همان شرایطی است که قبلا تفاهم کردیم و کی‌روش هم کارش را شروع خواهد کرد. البته ایشان الان هم کارش را شروع کرده ولی بعد از امضای قرارداد رسما کارش را شروع می‌کند.

سرمربی پرتغالی پیشین تیم‌ رئال مادرید که گزینه اصلی هدایت تیم ملی فوتبال ایران است، روز هفتم شهریورماه و پس از اینکه با مسئولان فدراسیون فوتبال بر سر چند بند قرارداد جدیدش به توافق نرسید، ایران را ترک کرد.

از سوی دیگر کی‌روش 15 شهریورماه در پاسخ به پرسش خبرنگار مهر که چه زمانی به ایران بازخواهد گشت گفته بود به صورت دقیق و صریح نمی‌تواند بگوید چه زمانی به ایران باز می‌گردد.

وی همچنین در آن مقطع زمانی اعلام کرد تا روز 6 سپتامبر (15 شهریورماه) هیچ تماسی از سوی فدراسیون فوتبال ایران با او بر قرار نشده است، نه در قالب ایمیل و نه تماس تلفنی.

البته طبق اعلام یکی از مسئولان فدراسیون فوتبال، زلاتکو کرانچار جزو گزینه‌های سرمربیگری تیم ملی قرار نداشته و مسئولان این فدراسیون تنها در پی عقد قرارداد با کارلوس کی‌روش هستند.

کد خبر 2367223

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha