۱۹ شهریور ۱۳۹۳، ۱۴:۴۷

عابدینی در گفتگو با مهر:

برکناری علی دایی طبیعی نیست/ درخشان در تیم‌های بزرگ می‌تواند موفق باشد!

برکناری علی دایی طبیعی نیست/ درخشان در تیم‌های بزرگ می‌تواند موفق باشد!

رئیس پیشین کمیته فنی باشگاه پرسپولیس با بیان اینکه اگر دایی در بازی با نفت مسجد سلیمان نتیجه می‌گرفت، امیدواری به اردوی پرسپولیس بر می‌گشت، گفت: من تغییر سرمربی پرسپولیس را در شرایط موجود اتفاق طبیعی نمی‌دانم.

امیر عابدینی در گفتگو با خبرنگار مهر، درباره تصمیم هیات مدیره باشگاه پرسپولیس برای برکناری علی دایی و مخالفت علیرضا رحیمی مدیرعامل باشگاه، اظهار کرد: نمی‌دانم حمید سیاسی (رئیس هیات مدیره باشگاه) به چه نتیجه‌ای رسیده است که این تصمیم را گرفته، ولی معنای این تصمیم این است که در فشار و در شرایط بحرانی تصمیم گرفته‌اند.

وی افزود: گرفتن این تصمیم در فاصله دو روز مانده به بازی با تیم انتهای جدولی نفت مسجد سلیمان آن هم در ورزشگاه آزادی نمی‌دانم چه معنایی می‌دهد. باید اجازه می‌داند نتیجه این بازی هم مشخص شود چون نتایج پرسپولیس خیلی هم بد نبود و میانگین امتیازات هم به هم می‌خورد. حالا شاید بحث این است که رحیمی هم باید برود.

عابدینی در توضیح بیشتر نسبت به تصمیم سیاسی برای برکناری علی دایی، تصریح کرد: اگر دایی در این بازی نتیجه می‌گرفت، امیدواری به اردوی پرسپولیس بر می‌گشت. ضمنا احتمال اینکه هواداران هم از هیات مدیره بخواهند صبوری کند، زیاد بود. من این جابجایی را در شرایط موجود اتفاق طبیعی نمی‌دانم.

رئیس پیشین کمیته فنی باشگاه پرسپولیس درباره انتخاب حمید درخشان به عنوان سرمربی این تیم، تصریح کرد: درخشان سابقه مربیگری پرسپولیس را در ادوار مختلف داشته است. هر موقع درخشان در پرسپولیس بوده، این تیم نتایج خوبی گرفته است. من بارها گفته‌ام حمید برای تیم‌های کوچک مربی خوبی نیست ولی در تیم‌های بزرگ می‌تواند موفق باشد!

عابدینی تاکید کرد: هیچکس به اندازه درخشان نمی‌تواند مدعی سرمربیگری پرسپولیس باشد. او کاپیتان، مربی و سرمربی پرسپولیس بوده است و دوره‌های مربیگری را هم طی کرده است. حمید درخشان برای تیم‌های بزرگ خوب است و در پرسپولیس می‌تواند خوب کار کند.

وی افزود: شنیده‌ام قرار است حسین عبدی هم کنار درخشان باشد. گروه عبدی و درخشان می‌توانند با هم خوب کار کنند. احتمالا آنها کریم باقری را هم به پرسپولیس بر می‌گردانند تا با هم کار کنند.

رئیس پیشین کمیته فنی باشگاه پرسپولیس درباره اینکه وی در زمان حضور درخشان در داماش با وی به مشکل خورده بود و کار این مربی را قبول نداشت، گفت: من مشکلی با حمید نداشتم و حتی با وی به طور کامل تسویه حساب کردم. حمید در داماش به بن بست رسید که همه چیز تقصیر او نبود. مشکل ما در داماش آقای قویدل بود نه درخشان.

عابدینی درباره اینکه آیا این تصمیم را به سود پرسپولیس می‌داند یا خیر، گفت: نمی‌گویم این تصمیم به نفع پرسپولیس هست یا خیر. فقط می‌گویم وقتی شما در بحران نتیجه می‌گیرید مشخص نیست تصمیمتان درست از آب در می‌آید یا خیر.

وی در پاسخ به این سئوال که "در صورتی که علیرضا رحیمی تصمیم هیات مدیره برای برکناری دایی را اجرایی نکند، چه اتفاقی رخ خواهد داد"؟ گفت: اگر مدیرعامل مقابل تصمیمات هیات مدیره بایستد، می‌توانند او را برکنار کنند. مدیرعامل باید با هیات مدیره تعامل داشته باشد.

رئیس پیشین کمیته فنی باشگاه پرسپولیس در پایان درباره شایعه حضور وی و منتقمی در پرسپولیس به جای رحیمی گفت: با من هیچ صحبتی نشده است. ان شاءالله رحیمی کارش را با قدرت در هیات مدیره ادامه بدهد. ضمن اینکه منتقمی گزینه بهتر از من است و از جزئیات باشگاه با خیر است!

 

کد خبر 2367921

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha