۲۵ شهریور ۱۳۹۳، ۱۴:۱۸

احتمال بازگشت مت ديمون و پل گرينگراس به فيلم «بورن» قوت گرفت

احتمال بازگشت مت ديمون و پل گرينگراس به فيلم «بورن» قوت گرفت

احتمال ساخته شدن يك فيلم ديگر از مجموعه فيلم‌هاي «بورن» با حضور مت ديمون و پل گرينگراس به صورت جدي تري مطرح شده است.

به گزارش خبرگزاري مهر به نقل از هاليوود ريپورتر، با وجود ماه‌ها انكار و ماه ها شايعه منابع خبري اكنون مي‌گويند ديمون وگراينگراس هنوز در حال گفتگو با يونيروسال هستند تا يك بار ديگر «بورن» را به سينما بازگردانند.

گفته مي‌شود گرينگراس نه تنها اين فيلم جديد را كارگرداني مي‌كند بلكه فيلمنامه آن را نيز مي‌نويسد. اين در حالي است كه فيلمنامه سه گانه «بورن» تاكنون توسط توني گيلوري نوشته شده و اين اولين باري خواهد بود كه گرينگراس آستين‌هايش را براي نوشتن فيلمنامه اين فيلم بالا مي‌زند. با اين حال او با فيملنامه نويسي بيگانه نيست و فيلمنامه «يونايتد93» را نوشته بود و دو قسمت دوم و سوم «بورن» را نيز او كارگرداني كرده بود.

اگر قرارداد بسته شود- در حالي كه گفته مي شود مذاكرات هنوز در مراحل اوليه است- اين بازگشت همزمان با بازگشت قهرمان كمپاني قرن بيستم يعني جيمز باند خواهد شد. با مجموعه «بورن» ديمون به يك بازيگر درجه يك بدل شد كه اين قدرت را دارد تا ده ها ميليون تماشاچي را به سينما بكشاند و با هر يك از اين دنباله ها ميلياردها دلار پول بسازد.

يونيورسال سعي كرد با جايگزين كردن جرمي رنر در فيلم «ميراث بورن» در سال 2012 ببيند كه آيا مي تواند اين مجموعه را بدون ديمون بسازد، اما اكنون معلوم شده كه به بازگشت وي بيشتر فكر مي‌كند.

در عين حال يك ادامه ديگر هم با عنوان «ميراث» به كارگرداني كارگردان «سريع و خشمگين» يعني جاسيتن لين براي اكران در تاريخ 16 جولاي 2016 تدارك ديده شده است.

مت ديمون به خاطر كنار گذاشته شدن گرينگراس از سوي كمپاني، حاضر نشد ديگر در نقش بورن بازي كند. و با اين حال در يكي دو سال اخير اين بحث و مذاكرات بارها مطرح بوده است.

کد خبر 2371406

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha