۷ آذر ۱۳۹۳، ۱۵:۴۱

حجت‌الاسلام هاشمی‌نژاد:

ثمرات بسیج در بسیاری از کشورها قابل مشاهد است/ هیچ‌کس حق تضعیف دولت را ندارد

ثمرات بسیج در بسیاری از کشورها قابل مشاهد است/ هیچ‌کس حق تضعیف دولت را ندارد

بوشهر - خبرگزاری مهر: امام جمعه عسلویه گفت: ثمرات بسیج در بسیاری از کشورها قابل مشاهد است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام سید علی هاشمی‌نژاد در خطبه‌های نماز جمعه این هفته عسلویه با توصیه خود و نمازگزاران به رعایت تقوای الهی، اظهار داشت: بعضی از ما در زندگی به زخم امام عصر نمک می پاشیم حضرت ناظر بر اعمال ماست مواظب رفتار و اعمالمان باشیم

وی در ادامه با تبریک به مناسبت سالروز ولادت حضرت امام موسی کاظم(ع) اضافه کرد: به مناسبت سالروز ولادت حضرت امام موسی کاظم(ع) مراسمی هم در دفتر امام جمعه برگزار می‌شود.

امام جمعه عسلویه در ادامه به روز نیروی دریایی اشاره کرد و افزود: به دریادلان نیروی دریایی خدا قوت عرض می‌کنیم؛ این عزیزان با صلابت دشمن را ذلیل کردند در مرزهای آبی ما دشمن نمی‌تواند عرض اندام کند.

وی در ادامه با گرامیداشت سالروز شهادت سید حسن مدرس، اذعان داشت: این شهید عزیز توسط رژیم ستمشاهی پهلوی به شهادت رسید و نمایندگان ما در مجلس امروز باید از شهید مدرس درس بگیرند و به او اقتدا کنند.

تحریک افکار بر علیه حکومت ظالم بحرین تحریک بر علیه ظلم است

حجت‌الاسلام هاشمی‌نژاد ضمن محکوم‌کردن حمله حکومت بحرین به منزل شیخ عیسی قاسم، تصریح کرد: حکومت بحرین شیخ عیسی را تهدید کردند که نماز جمعه را تعطیل می کنیم ولی با این حرکات به جایی نمی رسند.

وی با بیان اینکه حکومت بحرین شیخ عیسی را تهدید کردند که افکار عمومی را تحریک می‌کند، خاطرنشان ساخت: تحریک افکار بر علیه حکومت ظالم بحرین تحریک بر علیه ظلم است.

امام جمعه عسلویه با تقدیر از مراجع عظام تقلید در برپایی همایشی با حضور اندیشمندان شیعه و سنی برای روشنگری در خصوص جریان تکفیری‌ها، افزود: این همایش اقدام بسیار پسندیده‌ای بود که با حضور و مساعدت مراجع بزرگ آیت الله مکارم و نوری همدانی برگزار شد.

فکر بسیج عاشورایی و مقتدای اول و آخر بسیج امام حسین است

وی با گرامیداشت هفته بسیج، ادامه داد: امروز بسیج ما در خیلی از کشورها نفوذ قابل توجه دارد؛ به این معنی که فکر بسیج خیلی از کشورها را دربرگرفته است.

حجت‌الاسلام هاشمی‌نژاد با بیان اینکه بسیج درعرصه های مختلف حضور برجسته دارد، اضافه کرد: از مدیران مدبر این بسیج به خصوص بسیجی بزرگ و جانباز بزرگ اسلام مقام معظم رهبری که این مجموعه عظیم را رهبری و هدایت می‌کند تقدیر کنیم.

وی با بیان اینکه مدیریت الهی و مدبرانه مقام معظم رهبری بسیج را هدایت می‌کند، ادامه داد: فکر بسیج عاشورایی است و مقتدای اول و آخر بسیج امام حسین است.

امام جمعه عسلویه اذعان داشت: امروز ثمرات بسیج در خیلی از کشورها مشاهده می کنیم و حضرت آقا فرمودند که کسانی که نظام اسلامی را تهدید می‌کنند، بدانند به برکت بسیج این نظام شکست ناپذیر است و هیچ تهدیدی قادر به شکست این ملت نیست.

 هیچ کس حق ندارد دولت را تضعیف کند

وی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری، بیان داشت: آقا فرمودند که همانطور که با مذاکره مخالف نبودم با تمدید آن هم مخالف نیستم، هیات ایرانی در برابر حرف زور ایستادگی کردند و ایستادگی و مقاومت هیات مذاکره کننده به پشتوانه این ملت بزرگ است چه توافق شود و چه نشود.

حجت‌الاسلام هاشمی‌نژاد با بیان اینکه اسراییل روبه روز نا امن‌تر می‌شود، اضافه کرد: حاکمیت ایران ما آنقدر تیز بین است که دشمن نمی تواند هیچ حرکتی و غلطی بکند؛ تا آقا فرماندهی می کند همه دنیا در برابر ایران به زانو در می آید.

وی گفت: مذاکره کنند گان هم باید مراقب باشند؛ اینها همان گرگ در لباس میش هستند و مردم بزرگ ایران این از شما می‌خواهند اصول و ارزش‌ها، عزت، غرور و حیثیت را که به سادگی به دست نیامده است را حفظ کنید.

امام جمعه عسلویه تصریح کرد: ما به تیم مذاکره کنند اعتماد داریم و طبق فرمایش آقا هیچ کس حق ندارد دولت را تضعیف کند.

کد خبر 2431450

برچسب‌ها