۲۸ آذر ۱۳۹۳، ۱۴:۰۷

ستوده خبر داد:

پیگیری استاندار بوشهر مانع لغو پرواز تهران - بوشهر شد

پیگیری استاندار بوشهر مانع لغو پرواز تهران - بوشهر شد

بوشهر - مدیرکل حوزه استاندار بوشهر گفت: پیگیری استاندار بوشهر مانع لغو پرواز تهران - بوشهر شد.

مهرداد ستوده در گفتگو با خبرنگار مهر در ارتباط با مشکلات پیش آمده در زمینه پرواز تهران - بوشهر، اظهار داشت: استاندار بوشهر پیگیری‌های بسیار زیادی را برای انجام این پرواز داشت و مانع از لغو این پرواز شد.

وی ادامه داد: در پی تماس‌های برخی از هم استانی‌ها مبنی بر لغو پرواز پیش از ظهر روز جمعه از تهران به بوشهر، این موضوع به استحضار استاندار بوشهر رسید که وی دستور رسیدگی ویژه به این موضوع را به معاون سیاسی و امنیتی استاندار بوشهر و مدیرکل فرودگاه‌های استان بوشهر داد.

مدیرکل حوزه استاندار بوشهر تصریح کرد: با پیگیری فوری از طریق معاون وزیر راه و شهرسازی، معاون پارلمانی رئیس جمهور، سازمان هواپیمائی کشوری، شرکت فرودگاه‌های کشور و معاون عملیات فرودگاه مهرآباد، این پرواز انجام شد.

وی خاطرنشان ساخت: استاندار بوشهر حساسیت بالایی نسبت به تکریم هم‌استانی‌ها دارد و تلاش بسیار زیادی برای بهبود وضعیت فعلی فرودگاه‌های استان دارد.

ستوده اضافه کرد: به همین منظور، استاندار بوشهر از محل اعتبارات استانی امکان خرید یکی از پیشرفته‌ترین سیستم‌های آی‌ال‌اس را فراهم ساخته است که برای بهره‌برداری از این سیستم، اداره کل فرودگاه‌های استان بوشهر منتظر تست نهایی آن است.

مدیرکل حوزه استاندار بوشهر تاکید کرد: با بهره‌برداری از این سیستم پیشرفته، لغو پروازهای استان بوشهر به طور چشمگیری کاهش می‌یابد.

وی ادامه داد: مجموعه مدیریتی استان بوشهر از همه شهروندان استان بوشهر بابت بیان مشکلات و انتقال نارسایی‌ها به مدیران مربوطه نهایت قدردانی را دارد.

کد خبر 2446258

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha