۲ بهمن ۱۳۹۳، ۱۰:۵۷

حقیقی:

پروژه‌های اساسی و مهم استان بوشهر در دهه فجر افتتاح می‌شوند

پروژه‌های اساسی و مهم استان بوشهر در دهه فجر افتتاح می‌شوند

بوشهر - معاون سیاسی امنیتی استاندار بوشهر گفت: پروژه‌های اساسی و مهم استان بوشهر در دهه فجر افتتاح می‌شوند.

به گزارش خبرنگار مهر، فتح‌الله حقیقی صبح پنجشنبه در جمع مسئولان استان بوشهر اظهار داشت: در دهه فجر امسال، پروژه های مهم و اساسی استان افتتاح می شوند و هم اکنون، فرمانداری‌ها و حوزه معاونت عمرانی استانداری در حال جمع بندی پروژه‌ها برای اطلاع رسانی آنان از طریق شورای برنامه ریزی بزرگداشت سی و ششمین سالگرد انقلاب هستند.

وی با بیان اینکه همه فرمانداران مکلف می‌شوند با تشکیل شورای تامین شهرستان‌ها امنیت مراسم و ترافیک‌های ناشی از آن را کنترل کنند، تصریح کرد: حضور جوانان و ورزشکاران در مراسمات دهه فجر باید پررنگ باشد.

حقیقی یادآور شد: امام خمینی (ره) بر حضور و مشارکت مردم به ویژه جوانان، در این ایام الله تاکید داشتند لذا باید شرایط لازم برایحضور حماسی آنان فراهم شود.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر، ارتقای دستاوردهای انقلاب را ضروری دانست و تاکید کرد: انقلاب اسلامی ایران، دستاوردهای بسیار مهم و پیشرفته ای در حوزه های مختلف فناوریها، دانشگاهی، نظامی، خدماتی، عمرانی و ... داشته که لازم است به مردم شناسانده شود.

فتح اله حقیقی با اشاره به اینکه ایران در زمینه  انتشار مقالات ISI که یک برند معتبر علمی در دنیاست، رتبه یک منطقه و رتبه 27 جهان را دارد، اظهار داشت: این جایگاه ها باید در برنامه های دهه فجر برای مردم مطرح شوند.

وی بر اولویت قرار گرفتن وحدت، اتحاد و وفاق به عنوان مصلحت نظام تاکید کرد و گفت: همانطور که از انقلاب در برابر تهدیدها و آسیب‌های جدی، دفاع می‌کنیم باید حفظ وحدت را در همه برنامه‌ها به ویژه برنامه های دهه فجر در نظر داشته باشیم.

معاون استاندار بوشهر با اشاره به استقبال کم نظیر مردم استان بوشهر از رئیس جمهور طی روزهای اخیر، بیان کرد: این مردم همیشه ثابت کرده اند که وفادار به نظام و آرمان های آن هستند و در همه صحنه ها حضور باشکوه دارند و حتما این حضور حماسی را در یوم الله 22 بهمن امسال نیز تکرار خواهند کرد.

کد خبر 2471431

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha