۱۸ بهمن ۱۳۹۳، ۹:۱۲

فرشته طائرپور در گفتگو با مهر:

داوری «نگاه نو» جشنواره فجر مرا به آینده سینمای ایران امیدوار کرد

داوری «نگاه نو» جشنواره فجر مرا به آینده سینمای ایران امیدوار کرد

فرشته طائرپور داور بخش «نگاه نو» سی و سومین جشنواره فیلم فجر، به رشد سینمای ایران اشاره و تأکید کرد فردای بهتری نسبت به دیروز و امروز برای سینمای ایران رقم زده خواهد شد.

فرشته طائرپور تهیه‌کننده باسابقه سینمای ایران در گفتگو با خبرنگار مهر درباره سی‌ و سومین جشنواره فیلم فجر و کیفیت آثار آن اظهار کرد: من داور بخش «نگاه نو» هستم و تا این لحظه فیلم‌های این بخش را تماشا کرده‌ام و از میان آثار بخش‌های دیگر تنها برخی را دیده‌ام.

وی افزود: فیلم‌ها متنوع هستند، موضوعات بهتری دارند و حال بهتری در فیلم‌ها دیده می‌شود. همینطور تکنیک بهتری نیز در فیلم‌ها استفاده شده‌ است. ما با پدیده‌هایی مواجه هستیم که نشان می‌دهد سینمای ما رشد کرده است.

نویسنده و تهیه‌کننده «آینه‌های روبرو» تأکید کرد: جالب اینجا است که سینمای ما با عبور از مشکلاتی که سال‌های اخیر دچار آنها بوده به این مرحله رسیده است. این موضوع فردای بهتری را نسبت به دیروز و امروز برای سینمای ایران رقم خواهد زد.

طائرپور با ابراز خرسندی از حضور در تیم داوری بخش «نگاه نو» جشنواره فیلم فجر یادآور شد: انگار پنجره‌ای رو به فردای سینمای ایران روی من باز شد و توانستم ببینم آینده سینمای ما و نسل جوانی که با فیلم‌هایشان می‌رسند، چقدر امیدوارکننده است.

کد خبر 2488829

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha