۱۶ اسفند ۱۳۹۳، ۹:۳۰

عوامل فیلم «انارهای نارس» به سینما آزادی می‌روند

عوامل فیلم «انارهای نارس» به سینما آزادی می‌روند

مجیدرضا مصطفوی کارگردان و آنا نعمتی بازیگر «انارهای نارس» روز یکشنبه ۱۷ اسفند ماه به سینما آزادی می روند و در کنار مردم این فیلم را می بینند.

به گزارش خبرگزاری مهر، مجیدرضا مصطفوی کارگردان و آنا نعمتی بازیگر فیلم «انارهای نارس» در تاریخ یکشنبه ۱۷ اسفندماه ساعت ۱۹، در سینما آزادی حضور پیدا کرده و در کنار مخاطبان گروه «هنر و تجربه» این فیلم را تماشا می کنند.

«انارهای نارس» به کارگردانی مجیدرضا مصطفوی از سوم اسفند ماه در گروه سینمایی «هنر و تجربه» اکران شده است. بر اساس اعلام سایت «هنر و تجربه»، بیش از ۶۰ درصد صندلی‌های فیلم «انارهای نارس» طی ۱۰ روز گذشته در سینماهای نمایش دهنده فروش رفته و جزو فیلم های پرفروش این گروه سینمایی به شمار می رود.

این فیلم همزمان با سينماهای «كوروش»، «آزادی»، «موزه سينما» و «خانه هنرمندان» در تهران و در سینما «هویزه» مشهد، سینما «کاپری» گرگان، سینما «ونوس» قم و سینما «سوره» اصفهان در حال اکران است.

انارهای نارس

همچنين سينما «فرهنگ ٢» از ٢٠ اسفندماه در چرخه اكران گروه «هنر و تجربه» قرار می گیرد و «انارهای نارس» را در سانس های مختلف نمایش می دهد.

این فیلم در سی و دومین جشنواره فیلم فجر در دو بخش «نگاه نو» و «سودای سیمرغ» حضور داشت. همچنین در جشنواره فیلم «مسکو» و «سائوپائولو» حضور پر رنگی داشت و مورد توجه منتقدان خارجی قرار گرفت.

آنا نعمتی، پژمان بازغی، قطب الدین صادقی، مهران رجبی، شبنم معززی، ساقی زینتی و رابعه مدنی از بازیگران این فیلم هستند.

کد خبر 2512794

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha