۲۹ فروردین ۱۳۹۴، ۹:۱۶

خسرویار خبر داد:

اعزام جودوکاران خراسان شمالی به مسابقات بین المللی ارمنستان

اعزام جودوکاران خراسان شمالی به مسابقات بین المللی ارمنستان

بجنورد- رئیس هیئت جودو و کوراش خراسان شمالی از اعزام جودوکاران این استان به مسابقات بین المللی جام زیتون ارمنستان خبر داد.

کوروش خسرویار در گفتگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: جودوکاران نوجوان و نونهال خراسان شمالی از چهارم تا هفتم اردیبهشت ماه امسال به رقابت های بین المللی جام زیتون در ایروان ارمنستان اعزام می شوند.

وی اضافه کرد: در این مسابقات در رده سنی نونهالان، حسین سعیدی برجی، صادق آذرنگ، محسن نیستانی و ابراهیم محمدی و در رده سنی نوجوانان، مهدی حائریان، حسین عزیزی، مجید وحید بریمانلو، عسگر محمد حسن زاده، علی محمدی بریمانلو، رضا پارساپور، محمد روح پرور، قاسم باغچقی، ایمان نیستانی و امیر حسین قاسمی به عنوان تیم خراسان شمالی اعزام خواهند شد.

به گفته خسرویار علی مهنان مربی گری و عبدالمجید جودت سرپرستی تیم اعزامی استان به مسابقات بین المللی جام زیتون ارمنستان را بر عهده دارند.

وی اضافه کرد: اردوی تمرینی تیم جودوی نونهالان و نوجوانان خراسان شمالی با حضور در این مسابقات نیز صبح و عصر در خانه جودوی سالن علیدخت بجنورد در حال انجام است.

خسرویار اظهار داشت: همچنین بیست و سوم اردیبهشت ماه امسال نیز مسابقات جودو قهرمانی کشور در رده سنی جوانان برگزار می شود که جودوکاران استان در حال تمرین برای حضور قدرتمند در این رقابت ها هستند.

کد خبر 2536251

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha