۳ اردیبهشت ۱۳۹۴، ۱۵:۵۹

فعالان رادیویی استان بوشهر تجلیل شدند

فعالان رادیویی استان بوشهر تجلیل شدند

بوشهر - در آئینی با حضور مسئولان استان بوشهر، فعالان عرصه رادیو استان به مناسبت سی‌ و چهارمین سالگرد تاسیس رادیو در بوشهر تجلیل شدند.

به گزارش خبرنگار مهر، معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار بوشهر ظهر پنجشنبه در این آئین اظهار داشت: فعالان عرصه رادیو و تلویزیون نقش بسیار مهمی در امر اطلاع‌رسانی دارند و جامعه نیزنگاه ویژه‌ای به رسانه ملی دارد که بیانگر اهمیت این رسانه است.

سعید زرین‌فر به اهمیت رادیو اشاره کرد و بیان داشت: رادیو مخاطبان بسیاری را در بین مردم دارد و هر روز شاهد تولید برنامه‌های خوب و باکیفیتی در رادیو هستیم که علاقمندان بسیاری را دارد.

وی عملکرد صدا و سیما در سال گذشته را در استان بوشهر مطلوب توصیف کرد و افزود: انتظار است که صدا و سیما برنامه‌های مختلفی را با موضوع اولویت‌های استانی از جمله منطقه آزاد برگزار کند تا مردم بهتر در جریان این امور قرار بگیرند.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار بوشهر با بیان اینکه بحث منطقه آزاد بوشهر از زمان فتحعلی‌خان قاجار مطرح بوده است، ادامه داد: استاندار بوشهر تلاش‌های بسیار زیادی را برای تحقق این مهم داشته است و نیاز است که اطلاع‌رسانی خوبی در زمینه منطقه آزاد انجام شود.

فعالیت ۴۰۰ نیروی متخصص در صدا و سیمای استان بوشهر

مدیر‌کل صدا و سیمای مرکز بوشهر نیز در این نشست از فعالیت ۴۰۰ نیروی متخصص در صدا و سیمای استان بوشهر خبر داد و بیان داشت: تلاش‌های ویژه‌ای را برای افزایش کیفیت برنامه‌های صدا و سیما داشته‌ایم و طرح‌های بسیار خوبی در این زمینه اجرا شده است.

منصور لاوری منفرد از برگزاری دوره‌های آموزشی خبر داد و افزود: برنامه‌های مختلف و جدیدی در صدا و سیمای استان بوشهر اجرا خواهد شد که می‌توان به نمایش‌های کوتاه رادیویی و برنامه‌های مسابقه‌محور اشاره کرد.

لازم به ذکر است که در این آئین از مجریان و تهیه‌کنندگان و دیگر فعالان رادیوی بوشهر تقدیر شد.

کد خبر 2560412

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha