پروانه فعالیت برخی شرکتهای اینترنتی تا سال ۹۵ تمدید شد

پروانه فعالیت برخی شرکتهای اینترنتی تا سال ۹۵ تمدید شد

کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات پروانه عرضه کنندگان و توزیع کنندگان خدمات اینترنت - ISP و ISDP - را تا پایان سال ۹۵ تمدید کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، در پی تصویب پروانه جدید برای ارائه خدمات ارتباطات پرسرعت ثابت در کشور - FCP و Servco - ، کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات، مقررات تازه ای برای شرکتهای فعال در حوزه اینترنت از جمله PAP، VOIP، ISP و ISDP که پروانه فعالیتشان تا پایان سال ۹۳ به اتمام رسیده وضع کرده است.

براین اساس سازمان تنظیم مقررات ارتباطات از تصويب نحوه ادامه فعاليت شركتهاي دارنده پروانه‌هاي عرضه خدمات اينترنت رسا (ISP) و توزيع اينترنت (ISDP) در كميسيون تنظيم مقررات ارتباطات خبر داد.

براساس اين مصوبه، پروانه جديد برای ISP و ISDP صادر نمي‌شود و آن دسته از پروانه‌هاي ISP و ISDP تمديد خواهند شد كه مطابق با ضوابط پروانه‌شان، در حوزه پروانه دريافتي فعاليت كرده، تخلف عمده نداشته باشند و تقاضاي تمديد پروانه خود را در زمان مقرر به رگولاتوري ارائه كنند.

پروانه ISP و  ISDP حداكثر تا پايان سال ۹۵ تمديد مي‌شود؛  آن دسته از دارندگان پروانه ISP و ISDP كه در قالب پروانه خدمات ارتباطات ثابت - servco - ادامه فعاليت مي‌دهند تا پايان سال ۹۶ مي‌توانند از آن دسته از تجهيزات دسترسي در فركانس باند آزاد كه قبلاً از سوي رگولاتوري تائيد شده، استفاده كنند و پس از آن بايد اين تجهيزات را جمع‌آوري يا به اپراتورهاي ميزبان انتقال دهند.

کد خبر 2564801

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha