۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۴، ۹:۲۲

رقابتهای کشتی قهرمانی آسیا – قطر؛

پايان روز اول با کسب يك طلا برای ايران/ عابدین‌زاده در بیمارستان!

پايان روز اول با کسب يك طلا برای ايران/ عابدین‌زاده در بیمارستان!

رامین طاهری در دیدار فینال وزن ۷۱ کیلوگرم رقابتهای کشتی فرنگی قهرمانی بزرگسالان در دوحه قطر با شکست حریف قرقیزستانی صاحب مدال طلا شد تا تيم ايران در رقابتهای سه وزن نخست، فقط صاحب يك مدال زرين شود.

به گزارش خبرگزاري مهر، در روز اول این رقابتها و در وزن ۷۱ کیلوگرم رامین طاهری در دور اول با نتیجه ۸ بر صفر کریشانکانت یاداو از هند را شکست داد. وی در دور دوم مقابل عظمت دامبیروف از قزاقستان با نتیجه ۱۰ بر ۶ پیروز شد و به مرحله نیمه نهایی راه یافت.

طاهری در این مرحله رودینگ ژانگ از چین را با نتیجه ۷ بر ۲ شکست داد و فینالیست شد. نماینده جوان کشورمان در دیدار فینال مقابل روسلان تساریف قهرمان آسیا در سال ۲۰۱۴ از قرقیزستان با نتیجه ۲ بر ۲ به برتری دست یافت و قهرمان شد.

 در وزن ۸۵ کیلوگرم داود عابدین‌زاده در دور نخست رام ویر از هند را با نتیجه ۸ بر صفر مغلوب کرد. وی در دور دوم نیز با نتیجه ۵ بر صفر فی پنگ از چین را شکست داد و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. عابدین‌زاده در این مرحله در حالی که با نتیجه ۶ بر ۴ از حریف پیش بود با ضربه فنی مقابل رستم آساکولوف از ازبکستان، قهرمان بازیهای آسیایی ۲۰۱۴ مغلوب شد و به دیدار رده‌بندی رفت. عابدین‌زاده پس از این ديدار به دلیل پارگی کشاله ران در بیمارستان بستری شد و در نهايت به مقام پنجم رسید.

در وزن ۵۹ کیلوگرم نیز محسن حاجی‌پور با قبول شکست در دور اول مقابل حریف قزاق از دور رقابتها کنار رفت.

رقابتهای پنج وزن دوم و پایانی امروز یکشنبه برگزار می‌شود.

کد خبر 2575563

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha