شما با محدودیت برای «بچه پولدارها» موافقید؟

این روزها «بچه پولدارها» و مانور تجملشان یکی از سوژه های شبکه های اجتماعی و دیگر رسانه هاست. همین امر سبب شده است که برخی متقاضی ایجاد محدودیت های قانونی برای بچه پولدارها باشند.

مجله مهر: «بچه پولدارها» ها عنوانی بود که در ماه های گذشته بر سر زبان ها افتاد. جوانانی که گویا تفریحی جز پُز دادن با پولهای پدرشان ندارند. و وقتی این پُز دادن ها به سمت شبکه های اجتماعی کشیده شد، حساسیت های زیادی را به دنبال داشت، تا جایی که صفحه رسمی «بچه پولدارها» در اینستاگرام فیلتر شد.

همان زمان حرف و حدیث های زیادی در این رابطه به گوش رسید و اصلی ترین حرف منتقدین، ممنوعیت ورود خودروهای گران قیمت بود.

قانون ممنوعیت واردات خودرو با حجم موتور بیش از ۲۵۰۰ سی‌سی در واپسین روزهای سال ۹۱ تصویب و از سال ۹۲ به اجرا درآمد. در پی اجرای این قانون، واردات ۳۱ هزار و ۳۱۲ دستگاه خودرو با حجم موتور بالای ۲۵۰۰ سی‌سی در سال ۱۳۸۸، به ۴هزار و ۱۵ دستگاه در سال ۱۳۹۲ و سپس به ۱۳۳ دستگاه خودرو در سال ۱۳۹۳ کاهش یافت. تا جایی که گفته می شود تا کنون ممنوعیت واردات لوکس ها  ۵۹۳ میلیون دلار صرفه جویی ارزی به همراه داشته است.

از اردیبهشت ماه سال ۹۳ ورود خودروهای با حجم موتور بیش از ۲۵۰۰ سی سی ممنوع بود اما علی علی‌لو عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس معتقد است امروز خودروهای لوکس و پرمصرف کمتر از ۲۵۰۰سی سی وارد کشور می‌شود.

در چند وقت اخیر دوباره «بچه پولدارها» به یکی از بحث های داغ جامعه تبدیل شده است. تصادف وحشتناک یک دستگاه خودرو پورشه در خیابان های تهران و انتشار تصاویر آن بار دیگر انتقادهای زیادی را متوجه بچه پولدارها کرد. و حالا در زمانی که برخی از مردم با مشکلات اقتصادی رو به رو هستند، بسیاری خواهان واکنش های قانونی در این زمینه هستند تا جلوی خودنمایی این جوانان در سطح شهر گرفته شود.

 

نظر شما چیست؟

شما کاربران گرامی می توانید با ارسال نظرات خود ذیل این خبر در این بحث مشارکت کرده و در رابطه با  ایجاد محدودیت های قانونی برای «بچه پولدارها» نظرات خود را با خوانندگان ما درمیان بگذارید.

کد خبر 2579747

شهر خبر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • کریم ۱۰:۰۶ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۳
      2 0
      بیشترین مالیات را باید از همینها بگیرند
    • سارا ۱۰:۰۸ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۳
      0 0
      در برخی کشورهای اروپایی جریمه رانندگی با توجه به مالیات شما مشخص می شود! تا جرایم رانندگی برای همه افراد جامعه تاثیر مساوی داشته باشد! برای این جماعت 100 هزارتومن جریمه یه شوخی بیشتر نیست
    • امید ۱۰:۰۹ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۳
      0 0
      تهران پر شده از خونه های گرون قیمت و خالی بعد من باید با این حقوق کارگری دنبال 30 متر خونه تو حاشیه شهر باشم! باید جوری از این خونه های خالی مالیات بگیرن که دیگه این پولدارها جرات نکنن خونه خالی نگه دارن!
    • امیر محمودی ۱۰:۱۱ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۳
      0 0
      رهبری هم چند وقت پیش تذکر دادن ولی کو گوشش شنوا؟؟؟؟؟؟ جمله اخیر رهبری: «جولان دادن برخی جوان های سرمست غرور ثروت با خودروهای گران قیمت در خیابان ها» را نمونه ای از ایجاد ناامنی روانی در جامعه دانست و گفت: «نیروی انتظامی باید برای ابعاد مختلف ناامنی برنامه داشته باشد و با آنها مقابله کند»
    • مهلا ۱۰:۱۶ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۳
      0 0
      هیچگونه نظری ندارم چون وقتی یه لحظه خودمو میذارم جای اون بچه پولدارها میبینم که این پز دادن ها یه حرکت کاملا غریزیه ما یه پراید میخریم کلی خوشحال میشیم دیگه اونها که غرق در پولن خب حق هم دارن که پز بدن ولی خب وقتی که برمیگردم به جایگاه خودم این حرکت رو زشت میپندارم چون من ندارم و باعث سرخوردگی و افسردگی من میشه با آقای امید کاملا موافقم که ما به خاطر یه خونه 30متری با حقوق کارگری باید از صب تا شب جون بکنیم بعد ......کاش رابین هودی برای ما وجود داشت.
    • ugdvqh ۱۰:۲۸ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۳
      0 0
      شما با محدودیت برای «بچه پولدارها» موافقید؟ جواب : 100% خیر. چه پولدار په بی پول به یک اندازه حق شهروندی دارند. من خودم کارمندم نگید طرف خودشو گرفته ، ولی قبلش یکم فکر کنید ببینید عنوان سئوال چیه ! حالا اگر با موتور یا پراید دور دور بزنیم اشکال نداره ! تصور ذی حق بودن و خودخواهی در تمام اقشار افراد جامعه مون بیداد میکنه. متاسفانه.
    • کاوه ۱۱:۴۸ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۳
      0 0
      متاسفانه پولدارها با انواع کلکها مالیات نمیدن ، اولا مالیات واقعی را از اونها بگیرن چون تنها قشری که مالیات واقعی میده کارمندان --- اما تخلف ، مسلما کسی که با سرعت 200 تو خیابونهای تهران میره و جان انسانها رو به خطر میندازه با جریمه معمولی نمیشه کاری کرد ... اگر از این تخلفهایی که برای جان و فرهنگ واخلاق جامعه ضررهای اساسی داره برخورد اساسی بشه دیگه چه پولدار چه بی پول جرات نمیکنه سراغ خلاف بره ،، جریمه سرعت 200 کیلومتر در شهر چیه ؟ شما بگو یک میلیون طرف پول خورده جیبشه و میده اما ماشین ر
    • شاهین ۱۱:۵۵ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۳
      0 0
      با محدود کردن دله دزدی پدران و پدربزرگهایشان بیشتر موافقم
    • بانو ۱۲:۰۱ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۳
      0 0
      بر اساس چه قانونی؟ اگه اول قانونش به وجود بیاد، خب یه چیزی، اما به صرف این که برخی ها انتقاد کردن، بدون این که هیچ جایی از قانون راهنمایی رانندگی یا قوانین دیگه ذکر شده باشه که دور دور کردن تو شهر خلافه، خب نه، قطعا درست نیست.
    • محمدعلی ۱۲:۱۰ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۳
      0 0
      به نظرم باید اول برای دزدان بیت المال و اختلاس گران محدودیت ایجاد کرد!
    • آرتیم ۱۲:۲۷ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۳
      0 1
      باید ورود ماشین های لوکس و لوازم لوکس که ناشی از تنوع طلبی در جامعه است که منجر به تبعیض و فقر و فساد در جامعه می شود را جلوگیری کرد وقتی در باز است که ماشین های لوکس و لوازم لوکس در کشور وارد شود برای کسب آنها پولدارها برای جولان دادن در شهر به سمت آنها می روند ریشه را بررسی کنید بعد برخورد با بچه پولدارها!!!
    • توماج ۰۹:۰۳ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۴
      0 0
      تا بوده همین بوده.همه جای دنیا همینطوره.
    • محسن رمضانی ۰۹:۵۶ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۴
      0 0
      اولا سلام به هموطنانم دوما پولی انباشته نمی گردد مگر حق مظلومی خورده شود فرار مالیاتی رانت بازی و.... نتیجه ای جز این ندارد باد آورده را باد خواهد برد.......
    • یکی ۱۰:۲۵ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۴
      1 0
      ای بابا. اینقدر خجالتمون ندید. مگه نظر ما مردم براتون مهمه؟ اصلا کی به حرف دل مردم گوش میده؟ نظرسنجی کیلو چند؟
    • همایون ۱۱:۳۳ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۴
      0 0
      به نظر من اصلا نباید به این چیز ها توجه بشه اسم این کارو حسودی میزارن طرف تواناییشو داشته خریده اگه نیاد تو خیابون برای چی خریده اگه نباید بخره پس چرا وارد میشه خودرو های لوکس
    • حبیب ۱۱:۳۴ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۴
      0 0
      واقعا متاسفم، هیچ کسی به دنبال عامل درونی نمی گردد، یعنی همه مشکلات جامعه مربوط به پولدار بودن افرادی خاص است؟ واقعا متاسفم.
    • صادقی ۱۱:۵۹ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۴
      0 0
      ........آیینه شکستن خطاست .
    • حمیدرضا ۱۲:۰۷ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۴
      0 0
      اول تعریف دقیقی از محدودیت و تعریف مشخصی از بچه پولدار بفرمایید.
    • عبدالرضا ۱۲:۰۹ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۴
      1 0
      محدودیت برای انسان باعث حرص بیشتر میگردد این پیام قرآن است . چرا محدودیت چرا ایجاد مانع چرا اینگونه فکر میکنیم . ما باید مردمی ثروتمند داشته باشیم .حق همه مردم است که مرفه باشند . وظیفه ما محدودیت ایجاد کرد برای یک طبقه و یک صنف نیست ما باید رفاه را برای همه ملت تواما فراهم کنیم . در کنار این امر باید همه ملت را تحت یک قانون و بطور برابر داشته باشیم اگر تخلف شد با متخلف از قانون برخورد شود ونه بچه پول دار یا بچه غیر پول دار. اگر قانون حاکم باشد در برابر آن مساویند.
    • ارش ایرانی ۱۳:۵۷ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۴
      0 0
      پول دار بودن مشکلی نداره.مشکل در استفاده نابجا از پول است که موجب ناهنجاری و مشکلات فرهنگی می شود..کسی مشکلی با ماشین های مدل بالا نداره بلکه رعایت نکردن قوانین راهنمایی و رانندگی و سرعت غیر مجاز این خوردهاست.که موجب تصادفات جانی و مالی می شود..از موارد دیگر استفاده نا بجا از ثروت در جهت روابط نامشروع واشاعه فساد اخلاقی می باشد.و استفاده از خوشگذارنی های نابجاست...
    • هموطن ۱۵:۰۴ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۴
      0 0
      اینا بچه پولدار نیستن بچه دزدن
    • آ ۱۶:۴۴ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۷
      0 0
      کسی عرضه داره پولدار بشه نوش جونش ولی از دزدی و مال مردم خوردن و از حلقوم دیگران درآوردن و به حلقوم خودشون و بچه هاشون کردن و بعد پزشو دادن متنفرم
    • ف.ک ۱۹:۳۱ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۷
      0 0
      در همه جای دنیا محدودیت هایی برای ثروتمندان وجود دارد چرا نباید در ایران باشه؟ کاملا موافقم
    • علیرضا ۲۳:۱۱ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۷
      0 0
      حالا مثلا ما مخالف باشیم، چه فرقی به حال این عزیزان دل پدرانشان می کند.
    • علی ۲۳:۱۳ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۷
      0 0
      دارندگی وبرازندگی دارن حالشا میبرن ما که نداریم نباید حرصشونا بخوریم
    • ساسان ۲۳:۳۸ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۷
      0 0
      چه قد جالبه یک طبقه جدید یک قشر جدید به وجود اومده به نام بچه مایه دارها و وقتی از اون ها سخن می گیم انگار که برای یک دنیای دیگه ان
    • مجید سلیمانی ۲۳:۵۳ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۷
      0 0
      اقایون وخانوم های مذهبی و...اول یه سوزن به خودتون بزنید یه جوال دوز به مردم
    • شایان ۰۱:۲۵ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۸
      0 0
      حالا یه خورده از این پول ها رو بیارین ما خرج کنیم، باهاش پز بدیم
    • حامد ۰۱:۴۶ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۸
      0 0
      بابا ول کنید این حرفارو برید خوش باشید منکه یه هندا 125 دارم واقعانم ازش راضیم برید خوش باشید زندگی دو روزه یه روزشم جمعس تموم میشه میره
    • امید ۰۷:۲۸ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۸
      0 0
      کو گوش شنوا !!!!!!!!!!!!!
    • علی ۰۸:۲۸ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۸
      0 0
      برین جلوی اختلاسارو بگیرین همه چیزا درست میشه بسه دیگه خسته شدیم
    • مهندس ۰۸:۴۲ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۸
      0 0
      سلام فكر ميكنيد بچه پولدار هاي كي هستند اكثرا از بدنه هستند
    • اریایی ۰۹:۰۴ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۸
      0 0
      سلام محدودیت بدون برنامه ریزی و ایجاد امکانات وزیرساخت های لازم منجر به جری شدن میشود لذا باید با کمک بخش خصوصی امکاناتی را در خارج از شهر ایجاد کرد تا افرادی که دارای خودروهای باتوانایی ومشخصات فنی خاص می باشند بجای مزاحمت برای مردم و ایجاد حادثه در خیابانها واتوبانها در ساعات مختلف وبا هزینه خود از پیستهای پیش بینی شده استفاده کنند و یا باایجاد مراکز تفریحی با وسایل وتجهیزات هیجان انگیز انرژی جوانان را تخلیه کنند.الان نه مرکز تفریحی مناسبی وجود داره ونه امکانات مناسبی جهت پرکردن خلا زمانی
    • آزاد ۰۹:۰۸ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۸
      0 0
      معمولا بچه پولدارها بواسطه نفوذ وپول وپارتی ورانت پدران خود از هرگونه تحمل جرائم نفدی وجسمی وحبس در میروند!!واین بد بخت بیچاره ها هستند که باید یرای رفاه حال ایشان مالیات وعوارض وجریمه پرداخت کنند!!اگر قانون از کجا آورده ایدرا یرای این پولدارها اجرا وعملیاتی میکردن ! شاید امیدی پیدا میشدبرای بهبودی !!!فاعتبرو یا اولا بصار
    • رضا ۰۹:۳۹ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۸
      0 0
      شما قیمت ماشین رو واقعی کنید، همه می توانند ماشین خوب سوار شن، خارج از ایران قیمت پورشه باکسر20000 دلار هست که می توان فسطی خرید، این حق همه هست که از امکانات استفاده کنند،
    • رضا ۰۹:۴۱ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۸
      0 0
      لطفا قضاوت نکنید ، کسی که قیمت زمینش در تهران چند برابر شده و میره ماشین خریداری می کنه دزده!!!
    • احمد ۰۹:۴۵ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۸
      0 0
      محدویت برای بچه پولدارها اصلا عنوان شایسته ای برای جمهوری اسلامی نیست باید مبادی ورودی این خودروها به کشور که از طریق باندبازی ،رشوه خواری صورت میگیرد بسته شده اگر هم وارد شد شماره گذاری نشود وسقف خرید برای خودرو خارجی بگذارند تا دیگر شهاد پرواز پریوش پورشه سوار نباشیم
    • م. ح ۱۰:۲۶ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۸
      0 0
      با سارا موافقم... و اینکه وقتی دولتی نتونه حداقل امکانات رفاهی رو برای جامعه ش فراهم کنه، بایدم محدودیت تنها راه چاره ش باشه...وقتی هنوز نمیتونن بفهمن که به کی یارانه بدن و به کی ندن دیگه چه توقعی میشه ازشون داشت؟!! وگرنه همه جای دنیا ازین بچه پولدارا هست...
    • zizi ۱۱:۲۱ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۸
      0 0
      نع!
    • فاطمه ۱۱:۲۵ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۸
      0 0
      نه موافق نیستم چرا چون بعدش می خوان چی کار کنن؟ برای جوونها کار درست کنید اینا از این کارها نمی کنند پولدار هم نمی تونه بیکار باشه مطمئن باشین
    • وجيهه ۱۱:۳۵ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۸
      0 0
      در تمام كشورهاي پيشرفته شهروندي كه درآمدي بالاتري دارد ماليات بيشتري پرداخت مي كنه و اين يك موضوع عادي است. به صورتي كه مردم همين كشورهاي پيشرفته براي خريد پيش پا افتاده‌ ترين لوازم خانگي نيز بايد ماليات بيشتري بدهند؛ شما وقتي تلويزيون بهتري خريداري مي‌كنيد كه درآمد بيشتري داريد پس بايد از پردرآمدهاي ايراني هم ماليات بيشتري گرفت كه آنها را محدود كرد
    • سالار ۱۱:۴۴ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۸
      0 0
      نمیدونم چرا این نوع خودرو ها تحریم نشده و فقط دارو و لوازم ضروری تحریم شده؟ شاید سود دارد برای ...؟ حتما سود داره ، دارو که سود نداره تازه باید ضرر هم بدن ، پس وارد کردن ماشین لوکس بهتره و دارو زیاد مهم نیست این نتیجه گیری اونای که تصمیم درست برای مردم می گیرند . خدا نگهدار شون باشه دارن به مردم مستضعف کمک می کنن با وارد کردن خودروهای لوکس ایول سختی تحریم رو دوش مردم بوده نه مسئولین و نه کسائی که در دوره تحریم یک شبه پولدار شده
    • فروزان ۱۲:۱۳ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۸
      0 0
      مشکل جامعه به میزان دارایی خلافکارها و ناهنجارها ربط نداره ، نوکیسه های تازه به دوران رسیده هر جا باشند و هر موقعیتی داشته باشند دردسر ساز هستند
    • آتنا ۱۲:۲۰ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۸
      0 0
      وقتی قشری از جامعه حافظ حریم خود نباشد باید در خصوص آن محدودیت اعمال شود
    • سجاد ۱۷:۰۲ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۸
      0 0
      نبایدبه چنین افرادی اجازه داد که ثروتشون رو به رخ اقشار ضعیف جامعه بکشانند وبقیه رابه خاطر نداشتن چنین چیزهای مجللی تحقیر کنند
    • حسین ۱۸:۱۰ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۸
      0 0
      نه موافق نیستم چون بچه پولدار بودن جرم نیست . اگه طرف پولشو از راه درست درآورده باشه به بچش و خودش اجازه نمیده حرومش کنه . همین یارو که با پورشه تصادف کرده نوه ی یه آخونده بوده ...
    • رضا ۲۳:۲۲ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۸
      0 0
      دلتون میاد به این دردونها چیزی بگید به باباهاشون برمیخوره فردا مایحتاج مردم گرون میکنن انوقت خر بیارید باقلی بار کنید بزارید همین نون خالی گیرمون بیاد بخوریم
    • شهرزاد ۰۱:۳۶ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۹
      0 0
      من کلن با ایجاد محدودیت مخالم مخصوصن محدودیت تحت چنین عنوانی. اگر رفاه همه مردم ارتقا پیدا کند کسی از رفاه دیگری سرخورده و افسرده نخواهد شد. باید فکری به حال قشر زحمتکش و کم درآمد کرد نه اینکه به بقیه گفت از داراییت استفاده نکن!
    • آ-د ۰۹:۱۷ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۹
      0 0
      با سلام حتما با ید محدودیت قانونی برای این افراد منظور بشه چون حضور چنین ماشین های قیمتی و آن چنانی در خیابان ها از تمام لحاظ ها دردسر است کافیست با یکی از این ماشین ها تصادفی کنی که مقصر ما باشیم بیمه که کفایت دادن خسارت را کفاف نمیده خود ماشین را هم بدی باز بدهکار میشی. اصلا از حضور چنین ماشینهایی تو خیابان جلوگیری بشه چون همه جوره دردسره
    • مهیار ۰۹:۴۶ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۹
      0 0
      اگه اینجا سوئیس یا آمریکا بود حرفی نداشتیم ولی ما اتباع کشور جمهوری اسلامی ایرانیم و برای ثانیه ثانیه ی انقلابمون،تک تک شعارها،متر متر کوچه ها و وجب به وجب خاکمون..."خوووون"...دادیم،ماصرفا برای حاکمیت قانون،خون ندادیم چراکه در قبل از انقلاب هم قانون راهنمایی ورانندگی یا جزایی و.. داشتیم،،ما برای حاکمیت اسلام وتشیع وجامعه بی طبقه دینی برمدار اصالت تقوا،وامکانات اجتماعی برابرسینه سپرکردیم وجانها دادیم...
    • بهزاد ۱۰:۰۲ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۹
      0 0
      بایدسریعاً برخورد شود واز بی بند وباری آنان جلوگیری شود چون فردا دیراست بچه پولدار نجیب هرگز به کارهای زشت دشت نمی زند اینها تازه به دوران رسیده وثروتهای بادآورده است که این چنین عواقبی دارد
    • عباس ق ۱۲:۴۳ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۹
      0 0
      به نظر من باید بیشترین و سنگین ترین مالياتها و عوارض و پایش ثروت مال همین نو کیسه های آقازادگان که یه شبه هم آقا زاده شدن و هم ثروتمند باشه
    • مريم ۱۴:۰۶ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۹
      0 0
      اصل و ول كردن فرع و چسبيدن. كلي اختلاس ميلياردي ميشه اب از اب تكون نميخوره.حالا گيردادن به اين بچه سوسول ها
    • رنگارنگ ۱۴:۲۲ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۹
      0 0
      بچه پول دار واقعی که پولش حلال باشه همچین کارهایی نمیکنه، من خانواده ام پولدار هستند و همچنین بیشتر اقوامم پولدار هستند، اما هرگز نه مغرور بوده ام نه پیش کسی خودنمایی کرده ام، و نه هرگز دیده ام بچه های اقوامم برای کسی پز بدهند، نه کسی می داند که ما چه قدر داریم ... زیرا که پدر و پدرانمان از راه حلال و با زحمت پول درآورده اند، و حتا در کمال رفاه و دارایی به ما هم سختی داده اند تا درد فقرا را هم بدانیم...همیشه همچون قشر متوسط جامعه برخورد کرده ایم. تربیت خانوادگی بسیار تاثیر گذار است.
    • حسن ۱۶:۰۱ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۹
      0 0
      این نوع رفتار ها به مشابه برخورد مردم روسیه با حکومت تزار است! کم کم دارد باورم می شود تاریخ دیگران برای ما در حال تکرار شدن است!
    • صالح ۱۶:۲۱ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۹
      0 0
      كاملأ مخالفم
    • حسين ۲۰:۰۰ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۲
      0 0
      معلومه كه نه!!!! راننده مست، موتور سوار بدون كلاه، كسي كه از چراغ قرمز رد ميشه و .... اينا كسايي هستن كه بايد باهاشون برخورد شه چه پولدار چه بي پول پول دار بودن، ماشين خوب داشتن، خونه خوب داشتن، حتي دور دور كردن هيچكدوم خلاف قانون نيست كه لازم به برخورد يا وضع محدوديت باشه...
    • رضا ۰۹:۳۲ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۳
      0 0
      کاملأ مخالفم
    • سلمان ۰۹:۵۱ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۳
      0 0
      کاملا مخالفم.
    • لیدا ۱۱:۱۱ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۳
      0 0
      به جای این مسخره بازیا پرونده تشکیل بدین جلوی دزدی های مملکت رو بگیرید. با گیر دادن به این چیزهای بی فایده به هیچ جا نمی رسید. بهتره در مرحله اول آسیب شناسی کنید.
    • مجید ۱۷:۱۰ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۵
      0 0
      بنده معتقدم جلوی پولدار شدن بی ضابطه را باید گرفت.
    • با خلافكار بايد برخورد كرد چه پولدار چه بى پول. ۱۷:۱۱ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۵
      0 0
      احسان
    • رضا ۱۹:۵۵ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۶
      0 0
      قطعا.چرا که نه
    • رضا محمودی ۰۰:۳۹ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۹
      0 0
      من خودم کارمندم ولی این جو ضد پولداری درست نیست. پولدار در هر کشوری با سرمایه گذاری و تولید کار برای دیگران باعث رشد و رفاه جامعه می شوند. اگر پولدار بودن ضد ارزش باشد کسی در دنیا تلاش نمی کند تا پولدار شود
    • محسن ۱۳:۱۴ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۹
      0 0
      تا بوده همین بوده دارندگی و برازندگی
    • سحر ۱۳:۲۴ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۹
      0 0
      موافقم.
    • رحمان ۰۸:۵۸ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۰
      0 0
      اگر رفتارهایشان بر اساس قوانین موجود کشور بوده باشد با هرگونه محدودیتی مخالفم چراکه همه ما حق شهروندی یکسان داریم ولی اگر رفتار آنها خلاف قوانین و یا باعث اخلال در حقوق شهروندی گردد حتماً باید برخورد شود با تشکر و به امید روزی که همه بچه ها پولدار شوند
    • نارسیس ۱۰:۳۲ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۰
      0 0
      سلام همانطور که ما خواهان داشتن بهترین ها هستیم باید به مانند تمامی افرادی که در کشورهای دیگر هستند و از بهترین ها استفاده میکنند رفتار کنیم، باید هر شخص بنا به داشته هایش مالیات پرداخت کند این موضوع اگر به صورت اصولی پیگیری شود چه بسا بسیاری از مشکلات اقتصادی تا حدودی هل خواهد شد.
    • مصطفی ۱۳:۵۸ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۱
      0 0
      با سلام، به نظر من سرمایه داری و پولدار بودن اصلا عیبی نداره و باعث ایجاد رقابت در جامعه و پویایی میشه. مشکل ایران و البته بیشتر کشورهای شرقی در این هست که یه عده (یا بهتره بگم اکثرا) با استفاده از رانت، پارتی، دزدی، اختلاص و بالاکشیدن پول مردم پولدار میشن نه با زحمت یا نو اوری یا فکر تازه. من خودم سوید زندگی میگنم. اینجا به هیچ پولدار پورشه سواری کسی حسودی نمیکنه چون میدونه اولا یا طرف زحمت کشیده نو اوری کرده یا بهش ارث رسیده که در اون صورتم باباش زحمت کشیده و کنار اینها مالیاتش رو داده.
    • احمد ۰۸:۴۳ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۲
      0 0
      كي گوش ميده به اين حرفها دلتون رو خوش كرديد مملكت دست بچه پولدارهاست به اسم انقلاب و شهدا.جاي تاسف....فقط حرف
    • صادقی ۱۲:۳۴ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۲
      0 0
      سرکاریه پول و محدودیت ///؟
    • محمدباغی ۰۵:۳۰ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۳
      0 0
      مخالف برخورد هستم
    • حبیب ۲۲:۱۱ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۴
      0 0
      تیترتون کلا توهین آمیزه حق برابری در قانون برای همه
    • من ۰۶:۱۷ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۵
      0 0
      بله
    • احمدی ۱۶:۱۲ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۵
      0 0
      صد در این صد
    • غ ۱۹:۰۰ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۶
      0 0
      واقعا که باید محدودیت ایجاد کرد
    • محمد ۱۹:۴۴ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۶
      0 0
      واقعا متاسفم. نوش جونشون زحمت کشیدن زرنگ بودن پولدارن
    • ب ۰۷:۲۴ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۷
      0 0
      مال حروم اين روزا بيداد ميكنه. كسي كه از از راه حروم و باداورده كسب درامد ميكنه همينه ديگه