۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۴، ۱۶:۲۷

پرونده قتل جوان ۲۲ ساله بسته شد

پرونده قتل جوان ۲۲ ساله بسته شد

بندرعباس - فرمانده انتظامي شهرستان حاجی آباد "هرمزگان" گفت: با دستگیری قاتل فراری در شهرستان، پرونده قتل جوان ۲۲ ساله بسته شد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس، سرهنگ محمد قسام در اين رابطه گفت: در پی وقوع یک فقره نزاع و درگیری  و قتل جوان ۲۲ ساله با ضربات چاقو در سطح شهرستان و فرار  قاتل از محل ، پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار قرار گرفت.

وی بيان داشت: با توجه به حساسيت موضوع ، ماموران پليس آگاهي شهرستان با تلاش شبانه روزی و انجام يک سري اقدامات اطلاعاتي قاتل به هویت"س-ر"را شناسايي و در عملياتي غافلگيرانه وی را دستگير و به پليس آگاهي شهرستان منتقل کردند.

قسام تصریح کرد: متهم دستگير شده در بازجويي هاي صورت گرفته لب به اعتراف گشود و اظهار داشت: چند ساعت قبل از درگيري به همراه یکی از دوستانم به یکی از روستاهای اطراف رفته بودیم که در مسير برگشت با مقتول و برادرش روبرو شديم.

متهم ادامه داد: به دلیل اختلافات قبلی که با مقتول داشتم، ابتدا به صورت لفظي با هم مشاجره كرديم، بعد با همدستی دوستم  با ضربات چاقو وی را زدیم و از محل فرار كرديم.

فرمانده انتظامي شهرستان حاجی آباد با اشاره به اينکه متهم دارای سابقه شرارت ،سرقت،شرب خمر،درگیری،اخاذی و... است، اذعان داشت: وی پس از تکمیل پرونده به دادسرا معرفي و با قرار صادره روانه زندان شد.

سرهنگ "قسام"در پايان به شهروندان توصيه کرد: در هنگام عصبانيت و در شرايط مواجهه با خشم، آرامش خود را حفظ کنند، قبل از تصميم گيري به عواقب کار بينديشند، محل را ترک نمايند و به ياد داشته باشند که انجام بعضي از کارها در هنگام عصبانيت يک عمر پشيماني و ندامت را به دنبال خواهد داشت.

کد خبر 2584363

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha