۱۵ آذر ۱۳۸۴، ۱۲:۵۳

از امروز؛

انتشار تصوير موهن پيامبر اكرم(ص) در دانمارك بررسي مي شود

به دنبال انتشار روزنامه دانماركي مبني بر تصوير كاريكاتور پيامبر اكرم (ص)، نمايندگان مسلمان دانمارك 6 تا 8 دسامبر ( 15 تا 17 آذر) در همايشي با حضور رئيس دانشگاه الازهر در دانمارك به بررسي تصوير كاريكاتور پيامبر اكرم (ص) مي پردازند.

به گزارش خبرنگار گروه دين و انديشه"مهر" طنطاوي رئيس دانشگاه الازهر در مراسم آغاز به كار اين همايش با تشكر از نمايندگان مسلمانان دانمارك گفت: مسلمانان در همه جهان به توهين دانمارك پي برده اند و براي دفاع از دين و رسول خدا تلاش مي كنند و آماده هستند.

طنطاوي اظهار داشت: پرونده اي براي كساني كه به اين اقدام ناشايست دست زده اند، تشكيل مي دهيم و تصميمات مطلوبي در ارتباط با آنها اجرا مي كينم تا ديگر كسي جرأت چنين اقداماتي را نداشته باشد . 

به گزارش خبرگزاري نسيج، اين همايش مقدمه اي براي همايشي است كه از سوي سازمان كنفرانس اسلامي برگزار خواهد شد .

سازمان كنفرانس اسلامي در نظر دارد 28 دسامبر( 7 دي ) همايشي مبني بر تصوير جنجال برانگيز پيامبر اكرم (ص) در مكه مكرمه با همكاري كشورهاي اسلامي برگزار مي كند.

به گزارش خبرگزاري شرق، كشورهاي اسلامي متفق القول هستند كه كشورهاي غربي با اين كار به اسلام توهين كردند و اين دين را مورد نكوهش و تمسخر قرار دادند، به ويژه كه آنها اين تصوير را در پر تيراژ ترين روزنامه ( يلاندز بوستن) منتشر كرده اند.

 

کد خبر 262215

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha