۱۳ خرداد ۱۳۹۴، ۱۴:۰۹

ناصری:

افضل اعمال، انتظار فرج است

افضل اعمال، انتظار فرج است

آستانه‌اشرفیه – رئیس مجمع نمایندگان شمال با تاکید بر آماده سازی جامعه جهانی برای پذیرش حکومت ولی عصر(عج) گفت: در اسلام افضل اعمال، انتظار فرج است

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌ الاسلام والمسلمین علی‌ اکبر ناصری در مراسم جشن میلاد حضرت قائم(عج) که ظهر چهارشنبه در بیت امام‌ جمعه آستانه‌ اشرفیه برگزار شد اظهار کرد: وقتی در مکتب اعتدالی و خردورز شیعی بحث فرج و انتظار را مطرح می‌کنیم باید زمینه‌ها را ترسیم کنیم تا آمادگی جامعه جهانی برای پذیرش حکومت عدل حضرت مهدی(عج) مهیا شود.

وی پیروزی انقلاب اسلامی ایران را قدم نخست و تأثیرگذار برای تحقق حکومت عدل الهی دانست و افزود: امام خمینی(ره) با انقلاب اسلامی و با کمترین ضایعات نشان داد که می‌توان کشور بزرگی مانند ایران را که سرسپرده  استکبار بود از چنگ استعمار زمان بیرون کشید و پایه‌ یک حکومت مبتنی بر عدالت را پایه‌گذاری کرد.

نماینده مردم بابل در مجلس شورای اسلامی انقلاب ایران را یک انقلاب مبتنی بر فرهنگ ایستادگی، سازش‌ناپذیری و مقابله با قدرت‌های جهانی عنوان کرد و گفت: ایران قدرتمند در بین کشورهای جهان و ملل آزاده دنیا نفوذ پیدا کرده است.

ناصری در ادامه با بیان اینکه مشکل آمریکا،  ایران اسلامی است که امتداد جهانی پیدا کرده و واشنگتن را تهدید می‌کند، به سخنان برژینسکی مشاور ارشد آمریکا اشاره کرد و افزود: حیات مجدد اسلام در ایران و تاثیرگذاری آن در منطقه باعث ترس آمریکا شده است زیرا نظام جمهوری اسلامی به سمت حکومت عدالت‌گستر حضرت مهدی(عج) در حرکت است.

وی با اشاره به اینکه در همه ادیان بر وجود عدل و مساوات تاکید شده اظهار کرد: اراده الهی این است که مستضعفین که روزی حاکم زمین بودند و جلوی قدرت آن‌ ها گرفته شد، حاکمان زمین شوند و تحقق حکومت حضرت مهدی(عج) یک وعده الهی است.

رییس مجمع نمایندگان شمال ادامه داد: یکی از اعتقادات شیعه، فرج است که با قلبی روشن در راه تحقق عینی آن حرکت خواهیم کرد.

کد خبر 2767547

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha