۴ تیر ۱۳۹۴، ۲۰:۰۳

مشکل آسفالت بلوار جانبازان بروجرد/ منابع طبیعی کارت زرد گرفت

مشکل آسفالت بلوار جانبازان بروجرد/ منابع طبیعی کارت زرد گرفت

بروجرد-استاندار لرستان به دلیل کوتاهی منابع طبیعی لرستان در رفع مشکل بلوار جانبازان بروجرد به این اداره کارت زرد داد و خواستار برطرف شدن مشکل و صدور مجوز آسفالت این بلوار ظرف یک هفته آینده شد.

به گزارش خبرنگار مهر، هوشنگ بازوند عصر پنج شنبه در کمیته توسعه و برنامه ریزی شهرستان بروجرد در محل فرمانداری ویژه بروجرد با انتقاد از وضعیت نامناسب بلوار جانبازان بروجرد و عدم آسفالت آن اظهار داشت: شهرداری بروجرد مدعی است که بلوار جانبازان در نقشه جامع شهری به عنوان یک خیابان در نظر گرفته شده است در حالیکه منابع طبیعی مخالف این مسئله بوده و آن را جزو اراضی منابع طبیعی قلمداد می کند.

وی با بیان اینکه در حال حاضر ساکنان این بلوار مشکلات عدیده ای دارند، افزود: در حال حاضر به دلیل تردد ماشین ها در مسیر جاده خاکی و بروز گرد و خاک و مشکلات دیگر به هنگام فصل سرما مردم از این وضعیت گلایه مند هستند.

وی با دادن کارت زرد به منابع طبیعی استان لرستان، ادامه داد: در ابتدای تهیه و تدوین نقشه جامع شهری باید این موضوع ذکر می شده و در زمان تهیه نقشه نماینده منابع طبیعی باید حضور داشته باشد.

بازوند تاکید کرد: به ظاهر زمان تهیه نقشه نماینده منابع طبیعی حضور نداشته چرا که اگر حضور داشت می بایست همان زمان نسبت به وجود بلوار جانبازان در حیطه منابع طبیعی اعتراض می کرد و کار به اینجا کشیده نمی شد.

استاندار لرستان افزود: منابع طبیعی یک هفته مهلت دارد که برای آسفالت بلوار جانبازان بروجرد مجوز صادر کند در غیر این صورت شهرداری بروجرد از سوی استاندار اجازه دارد که این بلوار را آسفالت و مشکلات مردم را برطرف کند.

علاء الدین بروجردی نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی نیز در این رابطه با تاکید بر لزوم حل مشکل توسط دستگاههای مرتبط ادامه داد: این که دولت علیه دولت به قوه قضاییه شکایت کند صحیح نیست.

وی با یادآوری اینکه استاندار در حال حاضر به مثابه رئیس جمهور در استان است و باید موارد مورد تاکید عملیاتی شود تصریح کرد: درست نیست گره ای را که می شود با دست باز کرد با دندان باز کنیم.

وی تصریح کرد: بهتر است امروز برای رفع مشکلات عدیده در استان از ظرفیت بالای استاندار استفاده شود زیرا وی نماینده عالی دولت در استان است.

کد خبر 2787397

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • امیر ۲۰:۲۶ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۴
      0 0
      جناب نماینده محترم همین دستورات غیر کارشناسی منابع طبیعی ومحیط زیست مارا نابود کرد که الان شاهد خشکسالی - گرد وخاک -نابودی منابع ابهای زیر زمینی-تالابها......هستیم امیدوارم اگر مورد تخریب است جنابعالی خود مانع شوید با تشکر