۱۹ تیر ۱۳۹۴، ۱۵:۱۹

معاون سیاسی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور:

ایران خط مقدم جبهه حق است

ایران خط مقدم جبهه حق است

تنکابن - معاون سیاسی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور، از ایران اسلامی به عنوان خط مقدم جبهه حق و مبارزه علبه باطل یاد کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام ابوالقاسم علیزاده ظهر جمعه در مراسم سخنرانی روز قدس در تنکابن با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی ایران لرزه بر اندام استکبار انداخته است از ایران به عنوان جبهه حق و مبارزه علیه باطل یاد کرد.

وی با بیان اینکه در دوران دفاع مقدس نیز ایران اسلامی علیه آمریکا و اسرائیل و ایادیش می جنگگید یادآور شد: ما عاشورایی هستیم و عشق به امام حسین (ع) نقشه راه و پشتوانه قیامتمان است.

وی با قدردانی از حضور باشکوه ملت ایران اسلامی در راهپیمایی روز قدس تصریح کرد: امروز ندای آزادیخواهی و حمایت از مردم فلسطین در جهان طنین انداز شد و روز قدس، یادگاری از حضرت امام راحل است که ماندگار شده است.

معاون سیاسی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور با تاکید بر یکپارچگی و اتحاد جهان اسلامی تصریح کرد: این اتحاد برای دشمنان وحشت آفرین است و ملتهای مسلمان را به اهدافشان نزدیک تر می کند.

وی با بین اینکه قیام انتفاضه ملت فلسطین از قایم عاشورایی ملت ایران الهام گرفت است گفت: این قیام خواب را بر چشم اسرائیل حرام رده است.

کمال علیپور دبیر مجمع نمایندگان مازندران نیز ظهر جمعه در جمع راهپیمایان روز قدس و نمازگزاران نمازجمعه در قائمشهر گفت: امروز شما مردم همیشه در صحنه ثابت کردید که پای این انقلاب و ارزشهای آن به تبعیت از مقام معظم رهبری ایستادگی کردید و ادامه راه را هم خواهید داشت.

نماینده مردم قائمشهر، سوادکوه، جویبار و سیمرغ در مجلس شورای اسلامی رمز موفقیت مردم ایران را استراتژی حضور در صحنه های مختلف دانست و اظهار داشت : اگر حضور پررنگ مردم در عرصه های مختلف نبود، امروز این پیشرفتها را نداشتیم و معلوم نبود در چه موقعیتی قرارمی گرفتیم.

وی با اشاره به زانو زدن آمریکا و ۱+۵ را در مقابل مردم ایران، گفت: رمز موفقیت ما، اعتماد راسخ امام به ملت در زمان پیروزی انقلاب و دفاع مقدس و حضور و بصیرت مردم ونقش آفرینی هایشان در صحنه های مختلف و رهبری ارزشمند مقام معظم رهبری است.

دبیر مجمع نمایندگان مازندران با تأکید بر صداقت امام راحل در گفتار و کردارخود، گفت : امام اعتقاد کامل داشت که این مردم پای انقلاب و ارزشهای آن ایستادگی می کنند و علت این اعتقاد و اعتماد را می توانیم در برخوردهای ایشان در آن زمان و مقام معظم رهبری در زمان حال شاهد باشیم زیرا حضرت امام خودش را فدای انقلاب کرد و مصداق آن حماسه آفرینی بزرگ مردم در روز قدس است.

مسئله فلسطین جهانی است

علیپوربا بیان اینکه مسئله فلسطین مسئله جهان اسلام است، اظهار داشت : روز قدس به همه مستکبران و ایادی آنها اعلام می کند که اگر ظلم و تعدی به مسلمانان وارد شود آنها وحدت دارند و این وحدت قدرت آفرینی می کند و ملتهای مسلمان را به هم نزدیک تر می کند.

نماینده مردم قائمشهر، سوادکوه، جویبار و سیمرغ در مجلس شورای اسلامی با اشاره به انسجام و وحدت در روز قدس، گفت: دنیای اسلام در این روز به یک ید واحده رسیده است و روز قدس ترس، دغدغه و نگرانی را در همه جهان از جمله اسرائیل مستولی کرده است.

عضو کمیسیون عمران مجلس با بیان اینکه امروز ما یک کشور برتر دنیا هستیم، گفت : ما مردم کشوری قدرتمند و پرنفوذی هستیم که امروز به واسطه این ویژگی هاست که می آیند روی میز مذاکره باما می نشینند.

تحریم ها باید برداشته شود 

نماینده مردم قائمشهر، سوادکوه، جویبار و سیمرغ در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه موضوعات هسته ای بر اساس دانش بومی ما به پیشرفت رسیده است، بیان کرد : همانطوری که مجلس در سه بند مصوب کرد و به شیطان بزرگ اعلام کرد، ایران نمی تواند از خط قرمزها بگذرد ولی تحریمها باید برداشته شود و ما اجازه نمی دهیم تأسیسات نظامی و دفاعی ما بازدید شوند.

علیپور در بخش دیگری از سخنان خود به تحریمهای دشمنان علیه ایران اشاره کرد و گفت : دنیایی که دم از حقوق بشر می زند هجمه های فرهنگی مختلف را بر کشور وارد کرده و چه تحریم هایی را علیه ایران تحمیل کردند و حتی اجازه ندادند داروهای بیماران صعب العلاج ما، وارد شود و بودجه ای که آمریکا برای براندازی نظام مقدس جمهوری اسلامی مصوب کرد با کل بودجه تملک دارایی کشور ما برابری می کند.

وی ادامه داد : فروش ۲ میلیون و ۲۰۰ هزار بشکه نفت ایران را به ۷۰۰ هزار بشکه رساندند اما ما کوتاه نیامدیم و مجلس دولت را به کاهش وابستگی به نفت موظف کرد تا با کاهش این وابستگی فرصت های داخلی افزایش یابد.

 این نماینده مجلس اظهار امیدواری کرد در آینده فروش نفت به ۴۵۰ هزار بشکه برسد و در برنامه ششم توسعه این وابستگی به فروش نفت به صفر رسانده شود.

علیپور حضور همیشه در صحنه مردم ایران را پشتوانه سربازان و مذاکره کنندگان ۱+۵ و ایستادگی آنان در برابر مواضع آمریکا و ایادیش در مورد مسائل هسته ای دانست و گفت : خداوند را شاکریم اکه امروز ایران از نظر علمی جزء کشورهای برتر دنیاست و با وجود همه تحریم ها در موضوعات پزشکی رتبه هشتم، پرتاب ماهواره یازدهم و تکنولوژی و موضوعات هسته ای جزء ۶ کشور برتر دنیاست.

وی ادامه داد: امروز وقتی آمریکا و دنیای غرب با ما به مذاکره می نشینند، آنان جز کوتاه آمدن و توافق با عزت با ایران راه دیگری نخواهند داشت.

علیپور در پایان با بیان اینکه انقلاب قیم نمی خواهد، گفت: بعضی ها خودشان را قیم انقلاب می دانند ولی این انقلاب یک رهبری هوشمند و بیدار دارد که هرکس در این مسیر باشد در راه تعالی و رشد است.

روز قدس نماد نفرت جهانیان از مظاهر صهیونیستی است

همچنین نماینده مردم نوشهر، چالوس و کلاردشت در مجلس نیز در مراسم راهپیمایی روز قدس در چالوس با بیان اینکه مراسم روز قدس تشریفاتی نیست بلکه نماد نفرت جهانیان از مظاهر صهیونیسم است افزود: روز قدس روز مقابله با مستکبرین و روز اسلام و رسول اکرم (ص) است.

احمدی با اشاره به نامگذاری روز قدس توسط حضرت امام راحل گفت: با وجود اینکه رسانه های آنها مقابل جنایت اسرائیل سکوت کردند اما فضاهای مجازی و اینترنت درجای جای جهان تصویر مظلومیت فلسطین را نشان می دهد.

وی افزود: باتلاشهای حضرت امام امروز موضوع فلسطین بین المللی شد و به فرمایش ایشان روز قدس، روز همراهی باملت است و هدف صهیونیسم ایجاد جنگ وشکاف بین مسلمین است تاذهن راازمالکیت سرزمین فلسطین دورکند.  

احمدی با اشاره به انرژی هسته  وتیم مذاکره کننده افزود: در این دوران بیشترین مذاکره را با تیم ایرانی داشتند و این از برکت خون شهدا و انقلاب است که امروزه دنیا یک طرف و تیم ۱۶ نفره ایران یک طرف قرار دارد.

احمدی خاطرنشان کرد: دنیا باید قبول کندکه نمی تواند ایران راتهدید کند و در مذاکرت لغو تمامی تحریم ها ازهمان اول باید اعمال شود و اینکه هیچ کشوری اجازه نمی دهند از مراکز نظامیش صورت گیرد و ما هم چنین اجازه ای نمی دهیم.

احمدی با اشاره به اینکه اگر اسرائیل نبود، توافق زودتر صورت می گرفت اظهار داشت: اگراسرائیل نبود مذاکره صورت می گرفت، چون مشکل ما با اسرائیل است.

کد خبر 2855490

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha