۲۲ مهر ۱۳۹۴، ۱۲:۲۷

فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم (ص):

شهادت سردار همدانی عزت‌آفرین بود

شهادت سردار همدانی عزت‌آفرین بود

کرمانشاه- فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه، سردار شهید حسین همدانی را سردار خوبی ها معرفی کرد که با شهادتش عزت روز افزون ایران اسلامی را رقم زد.

به گزارش خبرنگار مهر، مراسم بزرگداشت سردار شهید حاج حسین همدانی پیش از ظهر چهارشنبه در محل حسینیه ثارالله سپاه حضرت نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه برگزار شد.

سردار حسین سلامی، جانشین فرمانده سپاه پاسداران جمهوری اسلامی ایران سخنران ویژه این مراسم بود.

در این مراسم که با شکوه خاصی برگزار شد نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه و همدان نیز حضور داشتند.

فرماندهان و نیروهای نظامی، انتظامی، ارتشی و سپاهی، مدیران ارشد استان در قالب شورای تامین و شورای اداری، خانواده های معظم شهدا، بسیجیان و جمعی از مردم شهید پرور استان کرمانشاه از دیگر حاضرین در مراسم بزرگداشت سردار شهید حسین همدانی بودند.

سردار بهمن ریحانی، فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه در این مراسم با اشاره به رشادت های سردار همدانی از وی به نام سردار خوبی ها نام برد.

وی افزود: سردار همدانی با شهادتش افتخار، عزت و سربلندی روز افزون را برای ایران اسلامی رقم زد و ملت همیشه در صحنه از نبود این سردار بزرگ داغدار شدند.

پخش کلیپ هایی از سخنرانی ها و مصاحبه های سردار همدانی، برگزاری مراسم مداحه و مرثیه سرایی برای سرور و سالار شهیدان امام حسین(ع) و اهل بیتش از دیگر بخش های این مراسم بزرگداشت بود.

کد خبر 2940667

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha