۲۰ آبان ۱۳۹۴، ۱۸:۲۳

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آذربایجان شرقی:

۲۰مدیر آژانس‌های مسافرتی ترکیه به آذربایجان شرقی سفر می‌کنند

۲۰مدیر آژانس‌های مسافرتی ترکیه به آذربایجان شرقی سفر می‌کنند

تبریز – معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آذربایجان شرقی گفت: ۲۰مدیر آژانس‌های مسافرتی ترکیه به آذربایجان شرقی و اردبیل سفر می‌کنند.

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آذربایجان شرقی احمد حمزه زاده با اعلام این خبر افزود: به منظور آشناسازی آژانس ها و دفاتر خدمات مسافرتی ترکیه با جاذبه ها وظرفیت های گردشگری استانهای آذربایجان شرقی و اردبیل، تور اینفومنطقه شمال غرب کشور با مشارکت بخش خصوصی برگزار می شود.

وی ادامه داد: تور اینفو(آشناسازی) منطقه شمال غرب کشور برای مدیران آژانس های گردشگری خروجی کار ترکیه  با هدف معرفی ظرفیت ها و جاذبه های فرهنگی، تاریخی و طبیعی دو استان آذربایجان شرقی و اردبیل برگزار می شود.

وی گفت: این تور توسط شرکت های خدمات مسافرتی شایستگان و شانلی سفر و با حمایت و مشارکت ادارات کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری دو استان آذربایجان شرقی و اردبیل در جهت توسعه گردشگری منطقه وافزایش ورود گردشگران با حضور ۲۰ نفر از مدیران آژانس های مطرح ترکیه از شهر های استانبول، آنکارا، قونیه و وان از ۲۱-۲۳ آبان ماه برگزار می شود.

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آذربایجان شرقی درتشریح برنامه های پیش بینی شده برای  این تور اظهار کرد: بازدید از چندین سایت گردشگری آذربایجان شرقی و اردبیل مانند موزه های تبریز، بازار تاریخی تبریز، روستای کندوان و مقبره شیخ صفی الدین اردبیلی و شهرتوریستی سرعین از جمله این برنامه ها خواهد بود.

حمزه زاده با تاکید بر گسترش همکاری و فعالیت های موجود بین آژانس های گردشگری ایران و ترکیه گفت: تور های غرب و به خصوص شمال غرب ایران به واسطه نبود تبلیغات مناسب و کافی در خارج از مرزهای ایران چندان شناخته شده نیست.

وی افزود: معرفی بخشی از پتانسیل های موجود گردشگری در منطقه شمال غرب ایران می تواند زمینه ساز استقبال عمومی گردشگران خارجی برای سفربه آذربایجان شرقی و اردبیل باشد.

کد خبر 2964851

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha