۱۵ آذر ۱۳۹۴، ۱۳:۰۰

دو خبر تلویزیونی

نگاه «سفید» به استاپ موشن/ به «ناهار فامیلی» دعوت شدید

نگاه «سفید» به استاپ موشن/ به «ناهار فامیلی» دعوت شدید

بررسی استاپ موشن با حضور هدی اثنی عشری در برنامه «سفید» و دعوت مردم به مستند مسابقه «ناهار فامیلی» تازه‌ترین اخبار تلویزیونی هستند.

به گزارش خبرگزاری مهر، برنامه «سفید» دوشنبه شب ۱۶ آذرماه به همراه امیرمحمد دهستانی کارشناس انیمیشن این برنامه، میزبان هدی اثنی عشری خواهد بود تا به طور ویژه به بحث در باره استاپ موشن در اروپای شرقی بپردازد. هدی اثنی عشری کارگردان انیمیشن و مدرس دانشگاه همراه با نمایش آثاری از اروپای شرقی به تحلیل ویژگی های استاپ موشن خواهد پرداخت.

برنامه «سفید» به تهیه کنندگی سعید بشیری و داوود آجرلو هر شب ساعت ۲۳ از شبکه آموزش سیما به صورت زنده پخش خواهد شد.  

خانواده ها به «ناهار فامیلی» دعوت شدند

مستند مسابقه «ناهار فاميلی» با شعار «سرزندگی حق شما است» از تمامی خانواده های ايرانی دعوت می کند تا در يک رقابت خانوادگی شرکت کنند. اين مستند مسابقه با موضوع آشپزی به همت شبکه افق و تهيه کنندگی بلال الفت در حال توليد است.

مسابقه «ناهار فاميلی» رقابت بين دو خانواده است که فصل اول آن در ۱۳ قسمت و با ساختاری کاملا متفاوت و جديد ضبط می شود. در اين مستند مسابقه پدربزرگ، دو خانواده را انتخاب می کند تا در رقابت با يکديگر غذاهايی را طبخ کنند. هنگام ناهار، تمامی خانواده غذاهای طبخ شده را ميل کرده و امتياز می دهند.

خانواده های علاقه‌مند جهت شرکت در اين مسابقه می توانند به سايت www.naharfamily.ofoghtv.ir مراجعه و ثبت نام کنند. به خانواده های اول و دوم، جوايز نقدی اعطا خواهد شد.

مجري طرح مستند مسابقه «ناهار فاميلی» موسسه باران صبح و تهيه شده در سازمان هنری رسانه ای اوج است.

کد خبر 2992606

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha