۲۷ فروردین ۱۳۸۵، ۱۵:۳۶

/ به دنبال وقوع درگيري مسلحانه در جنوب تهران /

عاملان قتل مامور انتظامي و يك شهروند تهراني دستگير شدند

عاملان قتل مامور انتظامي و يك شهروند تهراني دستگير شدند

دو نفر از اشرار كه در يك درگيري مسلحانه در جنوب تهران يك مامورانتظامي و يك شهروند تهراني را به قتل رساندند توسط عوامل انتظامي تهران بزرگ دستگير شدند.

به گزارش خبرگزاري مهر ، مركز اطلاع رساني فرماندهي انتظامي تهران بزرگ (فاتب) اعلام كرد: در ساعت 16 و 45 دقيقه روز شنبه 26 فروردين ماه ، ماموران گشت پليس آگاهي در حين گشت زني در حوالي بزرگراه آزادگان و ميدان جهاد به 2 سرنشين يك دستگاه خودروي زانتياي سياه رنگ مظنون مي شوند.

بنابراين گزارش سرنشينان خودرو با اسلحه كلاشينكف به سمت خودروي گشت تيراندازي كرده و در نتيجه واحد گشت نيز به تعقيب آن پرداخته و در حين تعقيب و گريز اشراربراي بازگشايي راه خود اقدام به تيراندازي به سمت شهروندان و خودروهاي مردم كردند كه در اثر اين تيراندازي چند خودرو از جمله 2 دستگاه پژو مورد اصابت گلوله قرار گرفت.

بنا به دستور فرماندهي انتظامي تهران بزرگ، طرح مهار توسط نيروهاي كمكي يگان امداد ، پليس آگاهي و ماموران كلانتري 152 خاني آباد نو به اجرا درآمد و اشرارپس از مسدود شدن مسير حركت شان به داخل منزلي در حوالي محل درگيري رفته و از پشت بام يكي از منازل اقدام به تيراندازي به سمت مردم عادي كردند كه مامور وظيفه شناس پليس آگاهي "محسن تدافان" براي دفاع از شهروندان واردعمل شده و با شليك گلوله اشرار مصدوم و به درجه رفيع شهادت نائل شد.

به گزارش مهر با تلاش ماموران اشراردستگيرشده وازآنها 2 قبضه سلاح كلاشينكف و در بازرسي از خودروي زانتيا، 16 خشاب پر و مقادير زيادي فشنگ به دست آمد.

متاسفانه در اين درگيري 2 تن از شهروندان با گلوله اشرار مجروح شدند كه يكي از آنان بر آثر شدت جراحات وارده در حين انتقال به بيمارستان جان باخت.

مراسم تشييع پيكر محسن تدافان مامور وظيفه شناس پليس آگاهي فرماندهي انتظامي تهران بزرگ ساعت 10 صبح روز دوشنبه با حضور سردار مرتضي طلايي فرمانده انتظامي تهران بزرگ از مقابل معاونت آگاهي فاتب برگزار مي شود.

  

کد خبر 312631

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha