۲۲ خرداد ۱۳۸۵، ۱۷:۰۹

دو انتصاب در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي

مدير كل دفتر آموزش و توسعه فعاليت هاي هنري وزارت ارشاد و مدير كل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامي شهريار در احكامي جداگانه منصوب شدند.

به گزارش خبرگزاري مهر ، با پيشنهاد دكتر محمد حسين ايماني خوشخو، معاون امور هنري اين وزارتخانه، محمود شالويي طي حكمي از سوي وزير ارشاد به سمت مدير كل دفتر آموزش و توسعه فعاليت هاي هنري منصوب شد.

محمود شالويي داراي كارشناسي ارشد اديان و عرفان تطبيقي است و سطح عالي تحصيلات حوزوي خود را نيز به پايان رسانده است. وي همچنين مدرس مراكز عالي است و تا كنون مديريت و مسووليت مراكز و بخش هاي مختلف فرهنگي و اجرايي در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي و همكاري با بخش هاي مختلف هنري در بررسي آثار و برنامه هاي هنري را بر عهده داشته باشد.

همچنين طي حكمي از سوي اصغر اميرنيا، مدير كل فرهنگ و ارشاد اسلامي استان تهران، رييس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامي شهرستان شهريار منصوب شد.

به گزارش مهر، در اين حكم احمد فرجي به عنوان رييس جديد اداره فرهنگ و ارشاد اسلامي شهرستان شهريار معرفي و منصوب شده است. در اين مراسم كه فرماندار، مسوولان، جمعي از روحانيون و اصحاب فرهنگ و هنر شهرستان شهريار حضور داشتند، از محمد علي شكرگزار و محمد محمودي به عنوان رؤساي پيشين اداره مزبور تقدير به عمل آمد.

کد خبر 338648

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha