۲۹ بهمن ۱۳۹۴، ۱۵:۴۶

فهرست کاندیداهای جبهه اعتدال در شهرستان‌های خراسان رضوی اعلام شد

فهرست کاندیداهای جبهه اعتدال در شهرستان‌های خراسان رضوی اعلام شد

مشهد- سخنگوی جبهه اعتدال شرق کشور و حامیان دولت در خراسان رضوی فهرست کاندیداهای این جبهه را برای دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در سراسر استان اعلام کرد.

ابراهیم مهرابی در گفت و گو با خبرنگار مهر با اشاره به فهرست کاندیداهای جبهه اعتدال شرق کشور و حامیان دولت در استان در دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: درحوزه انتخابیه مشهد و کلات جواد آرین منش، حمیدرضا امیر حسنخانی، احمد تقی زاده مقدم، فاطمه جمیلی، مجید خدایی و لیلا معلومات اعلام شدند.

سخنگوی جبهه اعتدال شرق کشور و حامیان دولت در خراسان رضوی افزود:‌ در حوزه انتخابیه سبزوار، ‌جغتای، جوین و داورزن آقایان محمدرضا راه چمنی و رمضان علی سبحانی فر، در حوزه انتخابیه نیشابور و فیروزه آقایان علی مروی و سید علی حسینی در این فهرست قرار دارند.

وی با اشاره به اینکه حضور ناصر علی منصوریان در حوزه انتخابیه گناباد و بجستان در فهرست جبهه اعتدال شرق کشور و حامیان دولت بیان کرد: در حوزه انتخابیه درگز عبدالله حاتمیان، در حوزه انتخابیه قوچان هادی شوشتری، در حوزه انتخابیه تربت حیدریه و مه ولات محمدطاهر احمدی انتخاب شدند.

مهرابی تصریح کرد: بهروز بنیادی در حوزه انتخابیه کاشمر، خلیل آباد، بردسکن، علی اصغر کدیور در حوزه انتخابیه چناران، طرقبه و شاندیز اعلام شدند.

وی خاطرنشان کرد:‌ در حوزه انتخابیه خواف و رشتخوار نگهبان سلامی و حبیب الله حبیبی و در حوزه انتخابیه تربت جام، تایباد و باخرز غلامرضا اسداللهی و جلیل رحیمی جهان آباد در این فهرست قرار دارند.

سخنگوی جبهه اعتدال شرق کشور و حامیان دولت در خراسان رضوی گفت:‌ برای حوزه انتخابیه فریمان و سرخس نیز در حال گفت و گو با کاندیداهای این حوزه هستیم و هنوز کاندیداهای این حوزه مشخص نشدند.

کد خبر 3560246

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha