۲۶ اسفند ۱۳۹۴، ۹:۱۱

برنامه های هفته زن در شهرستان ورامین اعلام شد

برنامه های هفته زن در شهرستان ورامین اعلام شد

ورامین-رییس ستاد بزرگداشت هفته زن و روز مادر شهرستان ورامین برنامه های این ستاد را تشریح کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سید محسن محمودی صبح چهارشنبه در جلسه ستاد بزرگداشت هفته زن و روز مادر شهرستان ورامین اظهار داشت: میلاد حضرت زهرا(س)، بهترین فرصت برای تجلیل از زنان و بانوان ایران اسلامی است.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان های استان تهران افزود: زنان این سرزمین، همواره در خط مقدم دفاع از ارزش های انقلاب اسلامی قرار داشتند و این موضوع را در برهه های مختلف نظیر هشت سال دفاع مقدس به نمایش گذاشتند.

وی ادامه داد: زنان که نیمی از جامعه ایران را تشکیل می دهند، نقش به سزایی را در رشد و توسعه کشور ایفا می کنند و باید از ظرفیت های زنان در حوزه های مختلف استفاده کرد.

محمودی اضافه کرد: رسالت مهم زنان و بانوان ایرانی، تربیت آینده سازان کشور است و باید این تربیت، نشأت گرفته از الگوهای اسلامی باشد.

رییس ستاد بزرگداشت هفته زن در شهرستان ورامین عنوان کرد: دشمن تلاش دارد تا آینده سازان کشور را از مبانی اسلامی دور کند و در این راستا زنان و مادران این سرزمین، نقش محوری و مهمی را ایفا می کنند.

وی با اشاره به برنامه های هفته زن در شهرستان ورامین گفت: دستگاه های مختلف شهرستان ورامین باید از همه ظرفیت های خود برای پاسداشت شخصیت حضرت زهرا(س) و مقام زن استفاده کنند.

محمودی تأکیدکرد: برگزاری مراسم در ادارات شهرستان به مناسبت میلاد حضرت زهرا(س)، تقدیر از دانشجویان محجبه با پوشش برتر توسط دانشگاه علمی و کاربردی، برگزاری تجمع عفاف و حجاب با پیگیری سپاه و بسیج خواهران، برگزاری شب شعر توسط اداره ارشاد اسلامی، برگزاری همایش بانوان با محوریت معارف مهدوی توسط حوزه علمیه خواهران کوثر، برگزاری مسابقه خطبه حضرت زهرا(س) توسط آموزش و پرورش، جشن میلاد کوثر در پارک خانواده توسط بسیج خوهران، برگزاری جشن میلاد کوثر توسط هیئت رزمندگان خواهران در شهدای گمنام، برپایی کارگاه آموزشی عفاف و حجاب توسط کمیته امداد امام خمینی (ره) و برگزاری کارگاه آموزشی با عنوان زن، مدیریت و سلامت خانواده توسط کمیسیون بانوان فرمانداری از جمله برنامه های گرامیداشت هفته زن و روز مادر در شهرستان ورامین است.

وی متذکر شد: امروز زنان و بانوان کشور باید شخصیتی نظیر حضرت زهرا(س) را الگو قرار دهند و هفته زن، بهترین فرصت برای تبیین ابعاد شخصیتی حضرت فاطمه(س) است.

کد خبر 3581408

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha