۲۶ اسفند ۱۳۹۴، ۱۱:۵۱

مسئول کمیته اسکان مهمانان نوروزی میناب:

۱۸ واحد آموزشی برای اسکان مهمانان نوروزی پیش بینی شده است

۱۸ واحد آموزشی برای اسکان مهمانان نوروزی پیش بینی شده است

میناب - مسئول کمیته اسکان میهمانان نوروزی از آماده کردن بیش از ۱۸ واحد آموزشی در شهرستان میناب خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، علی اسلامی صبح چهارشنبه در جلسه شورای اداری شهرستان با اشاره نقش آموزش و پرورش در استقبال و اسکان مهمانان نوروزی در نوروز ۹۵ گفت: با آغاز تعطیلات نوروز یکی از از ارکان مهم کمیته استقبال از میهمانان را آموزش و پرورش برعهده دارد که در امر اسکان دادن به آنها بزرگترین کار را انجام می دهد.

اسلامی با بیان اینکه هماهنگی های لازم با مدیران واحدهای آموزشی انجام شده است گفت: برنامه اسکان مهمانان به همه مدیران ابلاغ و با در اختیار قرار دادن امکانات لازم  به آنها از مهمانان بهترین استقبال صورت می گیرد.

مسئول کمیته اسکان میهمانان نوروزی عنوان کرد: از بین این واحدهای آموزشی در نظر گرفته شده آموزشگاه جوادالائمه و ام السلمه را به صورت ویژه و با امکانات رفاهی مناسب در اختیار مهمانان قرار خواهیم داد.

اسلامی افزود: مهمانان نوروزی می توانند برای خرید مواد غذایی و وسایل سنتی و فرهنگی مردم میناب از نمایشگاهی که در محل مرکز ستاد اسکان مهمانان نوروزی دایر می شود خرید کنند.

وی گفت: مهمانانی که قصد سفر به مراکز بخشهای بنذرک ، سندرک ، وتوکهور و شهر هشتبندی در شهرستان میناب را دارند با در نظر گرفتن محل اسکان برای آنها  می توانند از آنها استفاده کنند.

کد خبر 3581446

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha