۲۶ اسفند ۱۳۹۴، ۱۸:۴۲

در سال ۹۴؛

بیش از ۲ هزار صومعه سرایی به مناطق عملیاتی جنوب اعزام شدند

بیش از ۲ هزار صومعه سرایی به مناطق  عملیاتی جنوب اعزام شدند

صومعه سرا- فرمانده سپاه پاسداران ناحیه صومعه سرا با اشاره به اعزام آخرین گروه از کاروان راهیان نور در سال ۹۴ ، از اعزام بیش از دو هزار صومعه سرایی در سال جاری به مناطق عملیاتی خبرداد.

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ کیا عاشوری در نشست با اصحاب رسانه که عصر چهارشنبه در مقر فرماندهی سپاه ناحیه شهرستان صومعه سرا برگزار شد، اظهار کرد: سفر زیارتی و سیاحتی راهیان نور  یک حرکت فرهنگی تأثیرگذار است.

وی افزود: مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس گنجیه ای بسیار ارزشمند از عزت، عظمت و پایداری و ایثار و خلوص نیت نسلی خودباور و آزاده و مطیع ولایت فقیه است.

فرمانده سپاه پاسداران ناحیه صومعه سرا گفت: امروز با توجه به شرایط و جنگ نرم دشمنان اعزام کاروان های راهیان نور به مناطق عملیاتی  می تواند به عنوان یک حرکت فرهنگی در جامعه برای مقابله با تهدید دشمنان استفاده شود.

وی سفرهای راهیان نور را دارای ظرفیت و پتانسیل بالا برای تأثیرگذاری بر نسل های بعد از انقلاب دانست و تصریح کرد: امروز شاهد اعزام آخرین گروه از کاروان های راهیان نور در شهرستان صومعه سرا هستیم.

عاشوری با اشاره به اعزام بیش از ۴۵۰ صومعه سرایی در قالب کاروان راهیان نور به مناطق عملیاتی جنوب کشور از امروز، اظهار کرد: در مجموع در سال ۹۴ شاهد اعزام بیش از دو هزار صومعه سرایی به مناطق عملیاتی بودیم.

کاروان راهیان نور شهرستان صومعه سرا از۲۶ اسفند ماه به مدت پنج روز از مناطق عملیاتی شلمچه، دهلاویه، طلاییه، اروند کنار، چزابه، دوکوهه، اهواز و هویزه و... بازدید می کنند.

کد خبر 3581994

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha