۲۹ فروردین ۱۳۹۵، ۱۷:۲۴

همزمان با روز ارتش انجام شد؛

بازدید اعضای شورای تامین آستارا از پایگاه نیروی دریایی غرب گیلان

بازدید اعضای شورای تامین آستارا از پایگاه نیروی دریایی غرب گیلان

آستارا- اعضای شورای تامین شهرستان آستارا به مناسبت ۲۹ فروردین روز ارتش جمهوری اسلامی، از پایگاه نیروی دریایی غرب گیلان در روستای سبیلی بازدید کردند.

به گزارش خبرنگار مهر، در جریان بازدید اعضای شورای تامین شهرستان آستارا از پایگاه نیروی دریایی غرب گیلان که بعد از ظهر یک شنبه انجام شد، فرماندار آستارا بیان کرد: با عنایت های الهی ارتش جمهوری اسلامی ایران با حضور مقتدرانه و بهره گیری از نیروهای دلسوز، توانمند، متخصص و استفاده از آموزش های لازم و تجهیز، نو آوری و دستیابی به امکانات و وسائل دفاعی، به نیرویی قدرتمند و عزتمند در منطقه و جهان تبدیل شده است.

سیروس شفقی با بیان اینکه دستاوردهای عظیم کشور در عرصه های نظامی، توانایی مقابله با هر تهدید و دشمنی را دارد افزود : ارتش در کنار سایر نیروهای مسلح ایران، هوشیارتر از گذشته تمام تحرکات دشمنان را زیر نظر دارد و اجازه نمی دهد لحظه ای آرمان این ملت بازیچه دست دشمنان شود.

وی ارتش ایران را منادی صلح  و امنیت دانست وگفت : امروز ارتش جمهوری اسلامی از قوی ترین ارتش های جهان است و با اقتدار از مرزهای سیاسی کشور و کیان ملت ایران دفاع  می کند.

فرماندار آستارا تصریح کرد: ارتش  به عنوان یک نیروی سازمان یافته در هر صحنه ای که نظام به حمایت آن نیاز داشته، مقتدرانه وارد شده و وظیفه خود را به نحو شایسته ای انجام داده است.

وی خاطرنشان کرد: اقتدار ایران اسلامی برای هیچ کشوری تهدید کننده نیست و همواره این ارتش یار مستضعفان خواهد بود.

فرماندار آستارا در این بازدید فرار رسیدن ۲۹ فروردین، روز ارتش را به محضر فرماندهی معظم کل قوا حضرت آیت الله خامنه ای، امت شهید پرور، کارکنان خدوم ارتش به خصوص نیروهای مسلح مستقر در شهرستان آستارا و فرماندهی و کارکنان پایگاه دریایی نیروی دریایی ارتش در منطقه مرزی -دریایی آستارا  تبریک گفت.

آمادگی کامل پایگاه نیروی دریایی غرب گیلان

فرمانده پایگاه  نیروی دریایی ارتش در شهرستان مرزی آستارا نیز در این بازدید اظهار کرد: پایگاه نیروی دریایی ارتش در آستارا از آمادگی کاملی در راستای پاسداری از آب های جمهوری اسلامی ایران در بخش غرب دریای خزر برخوردار است.

ناخدا دوم مرتضی یوسفی با بیان اینکه نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران دستاوردهای خوبی طی سال های اخیر داشته است، خاطر نشان کرد: دریادلان ارتش جمهوری اسلامی، همواره از آمادگی  کاملی در راستای مقابله با دشمنان برخوردار بوده و هستند.

کد خبر 3601341

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha