۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۵، ۴:۵۹

استاندار قزوین:

معلمان دستاوردهای برجام و اقتصاد مقاومتی را تبیین کنند

معلمان دستاوردهای برجام و اقتصاد مقاومتی را تبیین کنند

قزوین- استاندار قزوین گفت: معلمان لازم است دستاوردهای برجام و مزایای اقتصاد مقاومتی و موفقیتهای دولت را برای دانش آموزان تبیین کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، همایش زمزمه محبت بزرگداشت و تجلیل از مقام معلم و فرهنگیان استان دوشنبه شب با حضور محمدعلی نجفی مشاور اقتصادی رئیس جمهور، فریدون همتی استاندار، ایوب رحیمی معاون سیاسی امنیتی استانداری، بهمن طاهرخانی، بابایی صالح منتخبان مردم استان در مجلس شورای اسلامی، سالار قاسمی مدیرکل آموزش و پرورش استان و جمع کثیری از معلمان در سالن شهید رجایی تربیت معلم قزوین برگزار شد.

فریدون همتی در این همایش گفت: از مدیریت هوشمند و هدفمند آموزش و پرورش استان در اجرای برنامه ای وزین در کرامیداشت هفته معلم تشکر می کنیم و وظیفه خود می دانیم خدمات معلمان را ارج نهیم.

استاندار قزوین تصریح کرد: برجسته ترین نقش در عالم هستی نقش پیامبران در هدایت انسانهاست و معلمان با برعهده گرفتن تعلیم و تربیت آینده سازان و الگو گرفتن ار پیامبران سهم شاخصی را به خود اختصاص داده اند.

وی بیان کرد: نسل جوانی که توسط شما معلمان تربیت می شود آماده خواهند شد تا اینده کشور را بدست بگیرند و در پیشرفت کشور سهیم شوند.

همتی اظهارداشت: فرهنگیان در دولت تدبیر و امید رسالت سنگینی بر عهده دارند و دولت نیز با همه مشکلات مالی که هنوز آثارش دیده می شود در صدد است جایگاه معلمان حفظ شود.

وی اضافه کرد: بعد از مذاکرات هسته ای که با عقلانیت و هوشمندی در سایه رهبری شکل گرفت و موجب سربلندی کشور شد در دوره جدید هم اجرای نتایج برجام مسیری پرچالش و سخت را طی می کند اما مطمئن هستیم دولت با عقلانیت برای به نتیجه رسیدن تلاش خواهد کرد.

دولت در صدد تحقق اقتصاد مقاومتی است

استاندار گفت: دولت در سال اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل فصلی بزرگ و تمیدوارکننده را برای درخشش اینده کشور ترسیم کرده و تمام امکانات و اندیشه های خود را بسیج کرده تا این شعار عملی شود.

وی اضافه کرد: دولت برنامه خوبی را در حوزه اقتصاد مقاومتی تنظیم کرده تا حرکتی قابل سنجش شکل بگیرد زیرا اگر در این مسیر سخت و دشوار موفق شود به اقتدار کشور کمک خواهد شد.

همتی اظهارداشت: دولت به تنهایی قادر نیست اقتصاد مقاومتی را اجرا کند اما نقش برجسته ای در این مسیر دارد و باید با استفاده از ظرفیت های بانک ها، پس اندازها و سرمایه های مردم و بخش خصوصی، کار و تلاش بیشتر، صرفه جویی، توجه به تولید داخل و حمایت دولتی در تحقق آن همت کند.

استاندار از معلمان خواست در تبیین موفقیت های دولت تدبیر و امید و تنویر افکار عمومی بویژه دانش آموزان در خصوص برجام و نیز اقتصاد مقاومتی تلاش کنند.

در این مراسم از ۲۲ معلم نمونه استانی و معصومه علم شاهی معلم نمونه کشوری از مدرسه شبانه روزی شهرستان آوج تجلیل شد.

دکتر نجفی که سابقه وزارت آموزش و پررش را دارد در این مراسم بارها با تشویق معلمان روبرو شد که به نوعی از خدمات ارزشمند این شخصیت فرهنگی تجلیل شد.

کد خبر 3615106

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha