۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۵، ۱۰:۳۱

محمد ساسان به مهر گفت:

یک رئالیتی شو به شبکه افق می‌آید/ «یه کار خوب» با موضوع کارآفرینی

یک رئالیتی شو به شبکه افق می‌آید/ «یه کار خوب» با موضوع کارآفرینی

تهیه کننده برنامه «یه کار خوب» با اشاره به اینکه زمان پخش برنامه احتمالا از خردادماه باشد بیان کرد که این اثر یک رئالیتی شو است که اکنون در مرحله تدوین قرار دارد.

محمد ساسان در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به برنامه «یه کار خوب» که قرار است از شبکه افق پخش شود، گفت: این برنامه نوعی رئالیتی شو است و اکنون بسیاری از برنامه های دنیا را بر اساس این ساختار می سازند.

وی ادامه داد: رئالیتی شو نه کاری داستانی است و نه مستند اما از هر دو به نوعی بهره گرفته است. به طور مثال مسابقه های تلویزیونی یک مسیر مشخصی دارد همانطور که آثار داستانی، فیلمنامه معینی دارد و یا برنامه هایی مثل «رالی ایرانی» و «دستپخت» مسیر مشخصی دارند و افراد به شکلی واقعی و مستند در این مسیر قرار می گیرند.

ساسان با اشاره به برنامه خود و افرادی که در آن حضور دارند، یادآور شد: در این برنامه افرادی شرکت می کنند که ادعا دارند کارآفرین هستند و ما در این برنامه فضایی را برای آنها فراهم می کنیم تا استعدادهای بالقوه خود را بالفعل کنند و خود را با کارهایی که انجام می دهند تامین اقتصادی کنند. حتما نیاز نیست یک نفر سرمایه زیادی داشته باشد تا کاری را راه بیندازد بلکه ایده های کارآفرینی گاهی نتایج اقتصادی بیشتری دارند.

وی درباره این شرکت کنندگاه توضیح داد: ما قبل از ساخت برنامه برای افرادی که ادعای کارآفرینی دارند فراخونی منتشر کردیم و از ۶۰ نفر که ثبت نام کرده بودند، تست گرفتیم. از بین آنها ۹ نفر انتخاب شدند و بعد از آن فصل اول این برنامه را با ۱۱ قسمت تولید کردیم.

ساسان در پایان با اشاره به مرحله فعلی تولید «یه کار خوب» اظهار کرد: ضبط برنامه به پایان رسیده است و اکنون در مرحله تدوین قرار دارد و احتمالا از ابتدای خرداد هم در کنداکتور پخش قرار بگیرد.

کد خبر 3620155

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha