۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۵، ۲۰:۴۱

مدیرعامل سازمان نوسازی شهرداری کلانشهر تهران:

رفع مشکلات خانواده های شهدا یک وظیفه اعتقادی و اخلاقی است

رفع مشکلات خانواده های شهدا یک وظیفه اعتقادی و اخلاقی است

اهر - میرعامل سازمان نوسازی شهرداری تهران گفت: رفع مشکلات خانواده های شهدا یک وظیفه اعتقادی و اخلاقی است.

به گزارش خبرنگار مهر، عبادالله فتح‌الهی عصر جمعه در مراسم افتتاح واحد مسکونی خانواده شهید فیضی در روستای آقا کندی شهرستان اهر، بیان کرد: اگر از خودگشتگی و ایثار شهیدان نبود دشمن به تمامی کشور احاطه می کرد.

وی با اشاره به اینکه شهرداریت تهران به تعهدات خود در مناطق زلزله شهرستان های اهر، ورزقان و هریس عمل می کند، افزود: عمده فعالیت های شهرداری ها در پروژه های عمرانی است ولی اگر در ظاهر بین باشیم اما در باطن قضیه نهال خدامحوری، معنویت و استقامت کاشت شده است.

مدیرعامل سازمان نوسازی شهرداری کلان شهر تهران اضافه کرد: هر یک از مسئولانی که به مشکلات خانواده های شهیدان رسیدگی می کند یک وظیفه اداری در دوران مسئولیت خود انجام می دهد فراتر  است و در واقع یک وظیفه اعتقادی و اخلاقی محسوب می شود.

فتح‌الهی به اهمیت حضور مستشاران ایرانی در کشورهای سوریه، عراق نیز اشاره کرد و گفت: اکنون که رزمندگان در سوریه، عراق جهت دفاع از اسلام واقعی دفاع می کنند، نتیجه اخلاص و به هم پیوستگی آرمان های انقلاب اسلامی است.

وی خدمت به خانواده های شهدا را بزرگ ترین توفیق برای مسئولان عنوان کرد، بیان داشت: اگر در راه خدمت گذاری به مردم به خصوص خانواده های شهدا مسئولان متهد شوند اقداماتی قابل توجهی را در راستای انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی انجام خواهند داد.

مدیرعامل سازمان نوسازی شهرداری کلان شهر تهران در پایان خاطرنشان کرد: وحدت و انسجام بین مسئولین و خدمت گذاران جمهوری اسلامی نتیجه و ثمره خون شهداست و اکنون تنها اتحاد بین مردم و مسئولان کشور را از توطئه های دشمنان باز می دارد.

کد خبر 3657477

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha