۲۵ مرداد ۱۳۸۵، ۱۷:۱۶

در نامه اي به سيد حسن نصرالله؛

معاون پارلماني رئيس جمهور پيروزي ظفرمندانه حزب الله را تبريك گفت

معاون پارلماني رئيس جمهور پيروزي ظفرمندانه حزب الله را تبريك گفت

اين ظفرمندي كه در سايه صبر و استقامت توام با ايمان و شهادت طلبي نصيب ملت لبنان و حزب الله عزيز شده است را به كليه آحاد مردم لبنان خصوصا دلاوران قهرمان حزب الله و شخص آن جناب تبريك و تهنيت مي گويم.

به گزارش خبرگزاري "مهر"، دكتر سيد احمد موسوي معاون رئيس جمهور و رئيس كميته حمايت از انقلاب اسلامي مردم فلسطين در نامه به سيد حسن نصرالله دبيركل جنبش حزب الله لبنان تاكيد كرد:  پيروزي چشمگير ملت سرافراز و سربلند لبنان عزيز خصوصا رزمندگان دلاور و قهرمان حزب الله بر نيروهاي متجاوز رژيم اشغالگر قدس تحقق وعده تخلف ناپذير الهي است كه وعده فرموده است مجاهدان مومن در راهش را ياري مي كند و اقدامشان را استوار مي گرداند.

وي افزود: اين ظفرمندي كه در سايه صبر و استقامت توام با ايمان و شهادت طلبي نصيب ملت لبنان و حزب الله عزيز شده است را به كليه آحاد مردم لبنان خصوصا دلاوران قهرمان حزب الله و شخص آن جناب تبريك و تهنيت مي گويم.

موسوي خاطرنشان كرد: بي شك حلاوت اين پيروزي چشمگير در دلها و جانهاي كليه مسلمانان آزاده جهان ماندگار و جاويد خواهد ماند و خود آغازي براي پيروزي هاي درخشان آينده خواهد بود.

وي گفت: درايت، تدبير و هوشمندي جنابعالي در هدايت و رهبري حزب الله و مقاومت و هوشياري در برابر توطئه هاي دشمنان زخم خورده و مكار نيز از الطاف الهي است كه شايسته سپاسگزاري از آن جناب و شكرگزاري به درگاه حضرت احديت است.

معاون پارلماني رئيس جمهوري در پايان اظهار داشت: اينجانب از طرف خود و اعضاء كميته حمايت از انقلاب اسلامي مردم فلسطين ضمن تبريك مجدد اين پيروزي بزرگ از خداوند قادر متعال، سلامتي عزت و سعادت روزافزون آنجناب، برادران عزيز و دلاور حزب الله و ملت سرافراز و سربلند لبنان عزيز را مسئلت مي نمايم.

کد خبر 367831

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha