۳ تیر ۱۳۹۵، ۱۳:۳۸

دبیر هیئت والیبال قم در گفتگو با مهر:

۳ تیم والیبال قم در مسابقات پایه بانوان کشور شرکت می‌کنند

۳ تیم والیبال قم در مسابقات پایه بانوان کشور شرکت می‌کنند

قم - دبیر هیئت والیبال استان قم گفت: ۳ تیم والیبال قم تابستان امسال در مسابقات پایه بانوان کشور شرکت می‌کنند.

علیرضا منافی در گفتگو با خبرنگار مهر، اظهار داشت: بر اساس برنامه‌ریزی فدراسیون والیبال، قرار است مسابقات والیبال دختران کشور در رده‌های سنی نوجوانان، جوانان و امید برگزار شود و قم در هر ۳ رده سنی در این رقابت‌ها حاضر خواهد بود.

وی افزود: تمرینات این تیم‌ها در سالن حضرت معصومه(س) واقع در بنیاد آغاز شده و تیم‌ها در حال غربال بازیکنان خود هستند و هر ۳ تیم از اواخر تیر تا اواخر مرداد درگیر مسابقات خود در شهرهای مختلف خواهند شد.

دبیر هیئت والیبال استان قم گفت: در رده سنی نوجوانان تیم والیبال دختران قم با مربیگری معصومه دارابی و مهسا آراسته وارد مسابقات منطقه‌ای کشور می‌شود و این رقابت‌ها برای آخرین بار با شمایل فعلی برگزار می‌شود و نتایج نهایی آن تعیین کننده قالب برگزاری لیگ‌های نوجوانان کشور از سال آینده است.

منافی بیان داشت: تیم والیبال دختران رده سنی امید نیز برای برگزاری مسابقات خود راهی گیلان می‌شود و ندا زمانی مربی فصل گذشته نماینده قم در لیگ دسته اول بزرگسالان کشور در راس کادر فنی آن قرار دارد و نسرین رامین کمک وی است.

وی عنوان کرد: در رده سنی جوانان نیز، سعیده سادات خلیلی مسئولیت فنی این تیم را عهده دار است و لیلا خزایی کمک مربی این تیم خواهد بود و این تیم مسابقات خود را از ۲۴ مرداد در مصاف با حریفان خود آغاز می‌کند.

دبیر هیئت والیبال استان قم تصریح کرد: هیئت والیبال استان قم امسال در بخش بانوان تلاش زیادی برای حضور قدرتمند در لیگ‌های کشور دارد و همین تلاش در بخش مردان نیز وجود دارد و امیدواریم شرایط برای حضور نماینده قم در لیگ یک فراهم شود.

کد خبر 3693373

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha