۲۲ تیر ۱۳۹۵، ۱۶:۳۴

مسئول دفتر نهاد رهبری در دانشگاه علوم پزشکی بوشهر

هدف ترویج بدحجابی، برداشتن غیرت دینی مردم است

هدف ترویج بدحجابی، برداشتن غیرت دینی مردم است

بوشهر - مسئول دفتر نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی بوشهر گفت: هدف دشمنان از ترویج بدحجابی برداشتن غیرت دینی مردم و رواج بی‌عفتی در جامعه است.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر، حجت‌الاسلام عباس دشتی در  مراسم روز ملی عفاف و حجاب و سالروز قیام مردم مشهد در مقابله با کشف حجاب رضاخانی در مسجد حضرت فاطمه زهرا (س) دانشگاه علوم پزشکی بوشهر با اشاره به واقعه مسجد گوهرشاد افزود: طراحان کشف حجاب، با محاسبات دقیق شیطانی در ۸۰ سال قبل، راه نفوذ و سلطه بر کشور اسلامی و نابود کردن ذخایر معنوی و مادی را در کشف حجاب دانستند و قیام مردم مشهد و واقعه مسجد گوهرشاد در مقابله با کشف حجاب نشان می‌دهد که حجاب همواره برای مردم مؤمن و مسلمان کشورمان یک ارزش به شمار می‌آمده است که حاضر نبودند آن را به هیچ قیمتی از دست بدهند و جان خود را برای دفاع از این ارزش فدا کردند.

وی با بیان اینکه بدحجابی منشأ فساد در جامعه است بیان داشت: حجاب یکی از مترقی‌ترین دستورات اسلام است که ضامن امنیت روانی جامعه به‌ویژه زنان است و در زمینه تکامل و تعامل انسان نقش بسزایی دارد و یک ندای فطری است که مورد قبول تمدن‌های بشری است.

مسئول دفتر نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های استان بابیان اینکه بی‌تفاوتی مردم و افراد متدین موجب ترویج ناهنجاری‌ها در جامعه می‌شود افزود: امروز آنچه به آن توجهی نمی‌شود مسئله مقابله با یک ولنگاری و بی‌بندوباری فرهنگی به نام بدحجابی است که اگر این هدف برای دشمن محقق شود یک فتح الفتوح کامل در براندازی دینی خواهد بود.

وی ادامه داد: امروز دشمن برای اشاعه فرهنگ غربی و فساد و ابتذال در جامعه اسلامی از ابزارهای مختلف و شبکه‌های اجتماعی و ماهواره‌ای بهره می‌گیرد و به دنبال ترویج ابتذال در کشور است.

حجت‌الاسلام عباس دشتی بابیان اینکه مسئولان دستگاه‌های فرهنگی باید به مسئله حجاب و عفاف ورود جدی کنند اظهار داشت: برای برطرف شدن مفاسد اخلاقی و نگرانی متدینین و دغدغه‌های رهبری از مسئولان انتظار داریم به مسائل فرهنگی توجه بیشتری داشته باشند و همه دستگاه‌های متولی فرهنگی باید در این زمینه ورود و حجاب را به شکل صحیح تبلیغ کنند.

کد خبر 3711742

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha