۷ شهریور ۱۳۹۵، ۱۶:۲۷

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان همدان خبر داد:

رقابت ۲۵۰ نفر در سی و نهمین دوره مسابقات قرآن کریم استان همدان

رقابت ۲۵۰ نفر در سی و نهمین دوره مسابقات قرآن کریم استان همدان

همدان - مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان همدان گفت: ۲۵۰ نفر در رقابت های سی و نهمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم استان همدان شرکت می کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام محمد کاروند ظهر یکشنبه در نشست خبری سی و نهمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم با بیان اینکه امسال نیز استان همدان مانند سال‌های گذشته متصدی برگزاری سی و نهمین دوره مسابقات قرآنی در مرحله شهرستانی، استانی، کشوری و بین‌المللی است، اظهار داشت: مرحله شهرستانی این مسابقات در ۸ شهرستان استان همدان برگزار شده است.

وی زمان برگزاری مرحله استانی سی و نهمین دوره مسابقات قرآنی را ۸ تا ۱۱ شهریورماه و مکان برگزاری این رقابت ها را تالار معلم شهر همدان عنوان کرد و گفت: ۸ و ۹ شهریور مسابقات مختص برادران و ۱۰ و ۱۱ شهریور مختص خواهران است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان همدان با اشاره به اینکه مسابقات قرآن در ۱۱ رشته شامل حفظ ۵ جزء، حفظ ۱۰ جزء، حفظ ۲۰ جزء، حفظ کل، ترتیل، تحقیق، معارف، دعا خوانی، اذان، ابتهال و تواشیح برگزار می‌شود، افزود: در مرحله استانی برنامه تجلیل از برگزیدگان مرحله شهرستان انجام خواهد شد.

وی با بیان اینکه ۲۵۰ نفر شامل ۱۲۰ خانم و ۱۳۰ آقا به مرحله استانی سی و نهمین دوره مسابقات قرآن کریم راه یافته‌اند، افزود: ناظر مسابقات از سازمان اوقاف مرکز اعزام می‌شود.

کاروند با بیان اینکه برای مرحله استانی مسابقات قرآن کریم از داوران استانی و کشوری استفاده شده است، ادامه داد: بعد از برگزاری مراسم اختتامیه برگزیدگان مرحله استانی که ۲۲ نفر خواهند بود به مسابقات کشوری اعزام می‌شوند.

کد خبر 3754543

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha