۱۶ شهریور ۱۳۹۵، ۹:۴۸

مدیرجامعه القرآن الکریم استان اصفهان:

۱۱۰ شعبه جامعه القرآن در استان اصفهان راه‌اندازی می‌شود

۱۱۰ شعبه جامعه القرآن در استان اصفهان راه‌اندازی می‌شود

اصفهان - مدیرجامعه القرآن الکریم استان اصفهان با اشاره به اینکه توسعه مراکز جامعه القرآن در دستور کار است، گفت: طی ۱۰ سال آینده ۱۱۰ شعبه جامعه‌القرآن در استان اصفهان راه‌اندازی می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد رضا عبدالهی شامگاه دوشنبه در آئین تجلیل از ۱۱۰ حافظ و قرآن پژوه جامعه القرآن عسکریه اصفهان با اشاره به فعالیت ۱۵ ساله جامعه القرآن در استان اصفهان اظهار داشت: در حال حاضر در سطح استان ۹۰ شعبه جامعه القرآن فعالیت دارد که ۴۰ مورد از این شعب در شهرستان اصفهان فعالیت دارد و ۲۰ مرکز ویژه خردسالان، ۱۵ مرکز ویژه خواهران و پنج مرکز نیز ویژه برادران است.

وی با اشاره به اینکه توسعه مراکز جامعه القرآن در دستور کار است، تصریح کرد: در ۱۰ سال آینده ۱۱۰ شعبه جامعه‌القرآن در استان اصفهان راه‌اندازی می‌شود.

مدیرجامعه القرآن الکریم استان اصفهان اضافه کرد: در ۹۰ شعبه جامعه القرآن کریم اصفهان ۷۰۰ مربی قرآنی مشغول کار و فعالیت هستند که اکثر آن‌ها حافظان قرآن هستند.

وی با اشاره به اینکه در واحد خواهران و برادران این مرکر حفظ یک ساله، دوساله، چهارساله و شش ساله کل قرآن برگزار می‌شود، ابراز داشت: در حفظ یک ساله قرآن ویژه دانش آموزان، دانشجویان و طلاب آن‌ها یک سال ترک تحصیل کرده و به صورت یک شیفت درسی در جامعه القرآن حضور پیدا می‌کنند و در طول یک سال حافظ کل قرآن می‌شوند.

عبدالهی با بیان اینکه هزینه‌های جامعه القرآن کریم از محل شهریه‌ها و کمک خیرین و مردم شهر اصفهان تامین می‌شود، افزود: انتظار داریم خیرین به این مرکز توجه و اهتمام بیشتری داشته باشند، زیرا اکنون برخی از فضاهای فیزیکی وابسته به جامعه القرآن در شهرستان‌ها به دلیل قدیمی بودن در معرض تخریب است.

کد خبر 3762294

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha