۲۱ شهریور ۱۳۹۵، ۱۲:۴۴

فرآورش پایدار گاز در زمستان؛

تعمیرات اساسی پالایشگاه‌های پارس جنوبی با موفقیت انجام شد

تعمیرات اساسی پالایشگاه‌های پارس جنوبی با موفقیت انجام شد

بوشهر - رئیس تعمیرات اساسی و نوسازی مجتمع گاز پارس جنوبی گفت: تعمیرات اساسی پالایشگاه‌های پارس جنوبی با موفقیت انجام شد.

علیرضا علیرضایی مقدم در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: مجتمع گاز پارس جنوبی نقش بسیار مهمی در تامین سبد انرژی کشور دارد و به همین منظور نیاز است که شرایط تامین گاز پایدار در این منطقه فراهم شود.

وی از انجام مراحل مختلف تعمیرات اساسی پالایشگاه‌های پارس جنوبی برای فرآورش پایدار گاز در زمستان خبر داد و اضافه کرد: از دیگر مزایای انجام برنامه تعمیرات اساسی می‌توان به برداشت حداکثری از مخزن مشترک پارس جنوبی اشاره کرد.

رئیس تعمیرات اساسی و نوسازی مجتمع گاز پارس جنوبی خاطرنشان کرد: پنج هزار و ۵۷۰ دستور تعمیراتی در پالایشگاه‌های اول، سوم، چهارم، پنجم و ششم اجرا شد.

وی با اشاره به انجام موفقیت‌آمیز عملیات تعمیرات اساسی، افزود: تلاش ویژه‌ای برای استفاده از ظرفیت تولیدکنندگان داخلی داریم و ۹۲ درصد قطعات بخش مکانیک ا تولیدکنندگان داخلی تامین شده است.

علیرضایی مقدم از کاهش زمان تعمیرات اساسی این مجتمع به ۶۸.۵ رو خبر داد و اضافه کرد: توانمندی متخصصان این مجتمع باعث شده تا هزینه‌ها و مدت زمان اجرای برنامه تعمیرات کاهش یابد.

وی با اشاره به آغاز تعمیرات اساسی پالایشگاه دوم پارس جنوبی در آینده نزدیک، بیان کرد: تعمیرات پالایشگاه نهم پارس جنوبی نیز هم اکنون در حال اجرا است.

به گزارش خبرنگار مهر، مجتمع گاز پارس جنوبی یکی از شرکت‌های فرعی شرکت ملی گاز ایران است که عهده دار مسئولیت بهره برداری از تاسیسات خشکی فازهای میدان گازی پارس جنوبی است.

کد خبر 3766864

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha