۳۰ شهریور ۱۳۹۵، ۸:۵۸

نماینده مردم ورامین، پیشوا و قرچک در مجلس:

توجه به شهرک های صنعتی برای تحقق اقتصاد مقاومتی ضروری است

توجه به شهرک های صنعتی برای تحقق اقتصاد مقاومتی ضروری است

شرق استان تهران-نماینده مردم ورامین، پیشوا و قرچک در مجلس گفت: توجه به شهرک های صنعتی برای تحقق سیاست های اقتصاد مقاومتی ضروری است.

سید حسین نقوی حسینی در گفت و گو با خبرنگار مهر با اشاره به این نکته که باید از همه ظرفیت ها و پتانسیل های موجود برای تحقق اقتصاد مقاومتی در کشور استفاده شود، اظهار داشت: ظرفیت ها و استعدادهای فراوانی در کشور وجود دارد که می توان از آن برای تحقق سیاست های اقتصاد مقاومتی استفاده کرد.

نماینده مردم ورامین، پیشوا و قرچک در مجلس شورای اسلامی افزود: رهبر معظم انقلاب اسلامی طی سال های اخیر بر روی موضوع اقتصاد مقاومتی تأکید فرمودند و باید همه مسئولان، بسترهای لازم را برای تحقق منویات رهبری فراهم آورند.

وی ادامه داد: حمایت از تولید داخلی و تولیدکنندگان و فعالان اقتصادی برای شکوفایی هر چه بیشتر این بخش از جمله رسالت هایی است که بر روی دوش مسئولان احساس می شود و باید از ظرفیت دستگاه ها و نهادهای مختلف در این زمینه استفاده شود.

نقوی حسینی با اشاره به این نکته که شهرک های صنعتی بااستعداد و توانمندی در کشور وجود دارد، بیان داشت: شهرک های صنعتی یکی از نقاط مهم و تأثیر گذار در تحقق سیاست های اقتصاد مقاومتی محسوب می شوند که باید از این ظرفیت به شکل مطلوبی بهره برد.

وی متذکر شد: تولیدکنندگان و فعالان اقتصادی باید بدون مانع برای شکوفایی اقتصاد کشور و رونق اقتصادی سرزمین تلاش کنند و توجه هر چه بیشتر به تولیدکنندگان و سرمایه گذاران، زمینه ساز تحقق سیاست های اقتصاد مقاومتی می شود.

نماینده مردم ورامین، پیشوا و قرچک در مجلس شورای اسلامی یادآور شد: مجلس در بحث قانونگذاری، دولت در زمینه حمایت از فعالان اقتصادی و مردم نیز در راستای خرید کالاهای ایرانی می توانند نقش مهمی را در تحقق سیاست های اقتصاد مقاومتی ایفا کنند.

کد خبر 3774134

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha