۳ مهر ۱۳۹۵، ۱۸:۴۸

مدیرکل امور اجتماعی استانداری همدان عنوان کرد:

اعزام نیروتوسط ستادهماهنگی زائران اربعین حسینی همدان به مرزمهران

اعزام نیروتوسط ستادهماهنگی زائران اربعین حسینی همدان به مرزمهران

همدان - مدیرکل امور اجتماعی استانداری همدان گفت: ستاد هماهنگی زائرین اربعین حسینی همدان برای ارائه خدمات نیروهای مورد نیاز را به مرز مهران و عراق اعزام می‌کند.

به گزارش خبرنگار مهر، مهرداد نادری‌فر بعدازظهر شنبه در جلسه ستاد هماهنگی اربعین حسینی که در استانداری همدان برگزار شد، از برگزاری چندین جلسه برای مراسم گرامیداشت اربعین حسینی امسال خبر داد و با بیان اینکه مسئولیت کمیته‌ها نیز ابلاغ شده است، گفت: مکان‌های برپایی ایستگاه‌های صلواتی در نقاط مختلف استان همدان مشخص شده است.

وی با تاکید بر همکاری برای برپایی ایستگاه های صلواتی در مسیر عبور زائران اربعین حسینی عنوان کرد: تعدد ایستگاه‌های صلواتی سطح کیفی کار را کاهش می‌دهد کمااینکه سال گذشته استان کرمانشاه با برپایی تنها یک ایستگاه صلواتی به اندازه ۱۰ تا ۱۵ ایستگاه خدمات ارائه داد.

نادری‌فر به تقسیم‌بندی وزارت کشور در خصوص خروج استان‌ها از مرزهای کشور اشاره کرد و گفت: براساس تقسیم بندی انجام شده زائران استان‌های آذربایجان شرقی، اردبیل، زنجان، قم، قزوین، مرکزی، گیلان، مازندران، گلستان و همدان از مرز مهران خارج می‌شوند.

وی با بیان اینکه استان‌های خراسان رضوی، شمالی و جنوبی، یزد، سمنان، چهارمحال و بختیاری، اصفهان و خوزستان نیز از مرز چزابه خارج می‌شوند، ادامه داد: استان‌های فارس، هرمزگان، بوشهر، خراسان رضوی، اصفهان، خوزستان و اتباع خارجی از مرز شلمچه و استان‌های کردستان، آذربایجان غربی و کرمانشاه در صورت نهایی شدن از مرز سومار خارج می شوند.

نادری‌فر با بیان اینکه ۷۰ درصد زوار اربعین حسینی سال گذشته از مرز مهران عبور کردند، افزود: زوار بسیاری برای رسیدن به مقصد از همدان گذر خواهند کرد.

مدیرکل امور اجتماعی استانداری همدان اظهار داشت: هیچ‌گونه خدمات‌دهی در مرز مهران برای ستاد اربعین حسینی استان همدان تعریف نشده است و باید پارکینگ مجهز برای استقرار خودروهای زائران استان در نظر گرفته شود.

 وی بابیان اینکه تدابیر لازم برای پذیرایی از زائران کربلا که از محورهای استان همدان عبور می‌کنند، اتخاذ شده است، افزود: ستاد هماهنگی زائرین اربعین حسینی همدان برای ارائه خدمات نیروهای مورد نیاز را به مرز مهران و عراق اعزام می‌کند.

کد خبر 3777652

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha