سلیمان فرنجیه راه را برای ریاست جمهوری میشل عون هموار کرد

سلیمان فرنجیه راه را برای ریاست جمهوری میشل عون هموار کرد

رئیس جریان المرده لبنان اعلام کرد که روز دوشنبه در جلسه پارلمان لبنان رای سفید در صندوق خواهد انداخت و بدین صورت راه را برای ریاست جمهوری میشل عون هموار خواهد کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از العهد، ۲ روز پیش از برگزاری جلسه پارلمان لبنان برای انتخاب رئیس جمهور این کشور شرایط برای حل بحران ۲ ساله لبنان فراهم شده است.

بر اساس این گزارش، «سلیمان فرنجیه» رئیس جریان المرده لبنان با «نبیه بری» رئیس پارلمان این کشور دیدار و در خصوص انتخاب رئیس جمهور لبنان با وی رایزنی کرد.

سلیمان فرنجیه در این دیدار اعلام کرد: از موضع نبیه بری در حمایت از خودم تشکر می کنم و از صحنه خارج نمی شوم. روز دوشنبه نیز رای سفید در صندوق رأی گیری خواهم انداخت.

وی در ادامه سخنان خود تاکید کرد: نمایندگان حامی من نیز باید رای سفید در صندوق بیندازند. زیرا ما هرگز از حل مشکل ملی جلوگیری نمی کنیم.

گفتنی است، سلیمان فرنجیه نامزد ریاست جمهوری لبنان و رقیب میشل عون بود؛ در روزهای گذشته سعد الحریری رئیس جریان المستقبل رسما از نامزدی میشل عون حمایت کرد و به بحران ۲ ساله لبنان پایان داد. قرار است روز دوشنبه پارلمان لبنان تشکیل جلسه دهد و میشل عون را به عنوان رئیس جمهور انتخاب کند.

کد خبر 3809407

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha