۱۲ آبان ۱۳۹۵، ۱۲:۱۷

مدیر عامل شرکت آبزی اکسیر کوثر مطرح کرد:

لزوم حمایت مسئولان کرمانشاه از تولیدکنندگان و سرمایه‌گذاران

لزوم حمایت مسئولان کرمانشاه از تولیدکنندگان و سرمایه‌گذاران

کرمانشاه- مدیر عامل شرکت آبزی اکسیر کوثر گفت: اگر مسئولان کرمانشاه دغدغه اشتغال و اقتصاد مقاومتی دارند باید از سرمایه‌گذار و تولیدکننده حمایت کند.

به گزارش خبرنگار مهر، میثم صالحی در نشستی که امروز با حضور مسئولان و با هدف بررسی مشکلات سد و شبکه‌های زیردست در کرمانشاه برگزار شد، اظهار داشت: در راستای توسعه آبزی پروری و دستور مقام معظم رهبری در زمینه پرورش ماهی در قفس فعالیت خود را از ۲ سال پیش در کرمانشاه آغاز و در سد تنگ حمام سرمایه‌گذاری کردیم.

مدیر عامل شرکت آبزی اکسیر کوثر بیان کرد: متاسفانه مشکلات اجتماعی برای این پروژه پرورش ماهی در قفس ایجاد شد و ما سال اول ۱۸ میلیون تومان پرداخت کردیم اما سال ۹۴ به یکباره تقاضای ۱۱۰ میلیون بابت قرارداد شد.

صالحی افزود: سال گذشته به واسطه این پروژه متحمل ضرر شدم و مشکلات اجتماعی از سی امور آب و محیط زیست برای ما ایجاد شد.

وی گفت: مسئولان مربوطه در این استان از طرفی تاکید بر تولید و اشتغال دارند اما مانع برای ما ایجاد می‌کنند من مجموعه شخصی نیستم که بدنبال منفعت برای خودم باشم مجموعه آبزی اکسیر کوثر دولتی و متعقل به بنیاد شهیده و امور ایثارگران است.

صالحی بیان کرد: ۱۵ مرتبه از تهران برای این جلسات و رفع مشکل برای ادامه کار حضور پیدا کردم  و با این شرایط قصد دارم که کار را ادامه ندهم.

وی گفت: آب منطقه‌ای تقاضای ۱۰۰ میلیون تومان کرده و گفته که ۱۵ درصد را در ابتدا بپردازیم و ما چک بدیم اما پیشنهاد من منطقی بود و گفتم که من تولیدکننده هستم و وقتی خودم ۲ میلیارد سرمایه آورده‌ام بر مبنای تولیدی که کردم با نظارت همه مسئولان مربوطه محاسبه انجام و مبلغ مورد نظر پرداخت شود.

صالحی تصریح کرد: بر اساس قانون باید ۵ درصد میزان محصول تولید شده را از ما بگیرند نه اینکه قبل از به تولید رسیدن و پیش پیش از ما پول طلب کنند. ما تشکیلاتی دولتی هستیم و شخص حقیقی نیستم.

وی بیان کرد: اگر بحث استرس و کار و اشتغال و اقتصاد مقاومتی است باید این دستگاه‌ها کمک کند و اگر تولیدی نشد صد میلیون را نگیرند.

کد خبر 3813316

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha