۱۶ آذر ۱۳۹۵، ۲۲:۰۰

مدیرکل سازمان‌های مردم‌نهاد حوزه سلامت وزارت بهداشت:

سازمان‌های مردم‌نهاد از ظرفیت‌های مردم استان بوشهر استفاده کنند

سازمان‌های مردم‌نهاد از ظرفیت‌های مردم استان بوشهر استفاده کنند

بوشهر - مدیرکل سازمان‌های مردم‌نهاد حوزه سلامت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: مردم استان بوشهر دارای ظرفیت‌های بالایی هستند که خیرین سلامت باید از این توانایی استفاده کنند. 

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از دانشگاه علوم پزشکی بوشهر، مصطفی جمالی در نشست با هیأت رییسه دانشگاه علوم پزشکی بوشهر، خیرین سلامت و مسئولین سازمان‌های مردم‌نهاد استان بوشهر افزود: سازمان‌های مردم‌نهاد، قانونمند، مستقل، غیرانتفاعی، داوطلبانه و مقید به ارزش‌های اخلاقی هستند که باید در جهت رفاه عمومی به‌ویژه طبقه محروم جامعه گام بردارند.

وی تصریح کرد: در سایت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی قسمتی با عنوان سازمان‌های مردم‌نهاد ایجادشده است که تمامی سازمان‌ها در سراسر کشور باید فرم‌های موجود را پرکرده و به این آدرس ارسال کنند تا افراد بتوانند با مراجعه به سایت از ماهیت و نحوه عملکرد سمن‌ها اطلاع پیدا کنند.

جمالی خاطرنشان کرد: سامانه‌ای با عنوان «یاس ۱۳۹۰» طراحی و تمامی نیازهای آموزشی، درمانی و بهداشتی استان‌ها در آن گنجانده‌شده است که افراد می‌توانند با مراجعه به این سامانه از نیازهای استان یا شهر خود اطلاع یابند.

مدیرکل سازمان‌های مردم‌نهاد حوزه سلامت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: در این سامانه درگاهی برای پرداخت کمک‌های مردمی طراحی‌شده است تا افراد بتوانند با اطمینان خاطر مبالغ موردنظر خود را به‌صورت مستقیم در اختیار این سمن‌ها قرار دهند.

کد خبر 3843189

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha