۱ دی ۱۳۹۵، ۱۰:۴۹

برنده‌ میلیاردی سامانه‌ اینترنتی فیلم‌نت جایزه‌اش را تحویل گرفت؛

کسب یک میلیارد تومان با یک کلیک

کسب یک میلیارد تومان با یک کلیک

مهرماه امسال «سحر ایل‌بیگی» در قرعه‌کشی میلیاردی سامانه‌ اینترنتی فیلم‌نت برنده شد و جایزه خود را از مدیران این سامانه دریافت کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، در هفدهمین جشنواره‌ بین‌المللی صنایع مخابرات و اطلاع‌رسانی (ایران تله‌کام ۲۰۱۶)، مراسم قرعه‌کشی جایزه‌ یک میلیارد و دویست میلیون تومانی سامانه اینترنتی فیلم‌نت برگزار شد که طی آن نام بانوی جوان از شهرستان تربت حیدریه استان خراسان از گردونه شانس بیرون آمد.

حالا بعد از گذشت سه ماه و پشت سر گذاشتن مراحل اداری، در شب یلدا،  سامانه اینترنتی فیلم‌نت به وعده‌ خود عمل کرد و چک جایزه میلیاردی را در حضور ناظران همراه اول، به این برنده‌ خوش‌اقبال تحویل داد.

«سحر ایل بیگی» همراه خانواده به دفتر موسسه‌ فرهنگی دیجیتال آیینه‌ جادو آمد و بعد از احراز هویت، جایزه‌ میلیاردی خود را دریافت کرد. او اولین‌بار از طریق اپلیکیشن فیلم‌نت، با این سامانه‌ VOD آشنا شد و فیلم‌ها و سریال‌های به‌روز را دانلود و به‌صورت قانونی تماشا می‌کرد. ایل‌بیگی که معتقد است مردم در شهرهای کوچک به چنین نرم‌افزارها و سایت‌هایی برای سرگرمی نیاز دارند، در این مورد می‌گوید: «شهر ما شهر کوچکی است و سینما ندارد. به همین خاطر نمی‌توانیم خیلی راحت فیلم‌های جدید را ببینیم. اما با فیلم‌نت سریال‌ها و فیلم‌های جدید را می‌توانیم ببینیم. مخصوصا این که قیمت آن‌ها کمتر از دی‌وی‌دی‌هایی است که از بیرون می‌خریم و خب قانونی هم هست.»

«مسعود مولوی» همسر او، درباره‌ وضعیت فعلی زندگی‌اش در شهر تربت حیدریه می‌گوید: «من یک کارگاه ریخته‌گری دارم که چند کارگر زیر دستم کار می‌کنند اما مالک کارگاه نیستم و آرزو داشتم بتوانم ملک کارگاه را بخرم. خانه هم داریم اما مشکلاتی دارد و باتوجه به این که در انتظار تولد فرزندمان هستیم، می‌توانیم خانه‌ بهتری بخریم.»

آن‌ها از زمانی که برنده‌ شده‌اند تا الان برنامه‌ریزی زیادی برای این یک میلیارد و دویست میلیون تومان کرده‌اند. سحر ایل‌بیگی اعتقاد دارد که چون خدا دل آن‌ها را شاد کرده، آن‌ها هم باید دل بندگان خدا را شاد کنند. او می‌گوید: «من خیلی دوست دارم که بعد از خرید خانه و جمع و جور کردن زندگی‌مان، بتوانیم به چند جوان کمک کنیم که کار داشته باشند و ازدواج کنند.»

ایل بیگی درباره‌ کنجکاوی همشهریانش بعد از ماجرای برنده شدن چنین می‌گوید: «در شهر کوچک ما خبرها زود پخش می‌شوند و همه از زمانی که متوجه شده‌اند ما برنده یک میلیارد و دویست میلیون تومان پول نقد شده‌ایم، مرتب می‌پرسند چطور شد که در قرعه‌کشی شرکت کردید یا در مورد فیلم‌نت از ما پرس‌وجو می‌کنند و می‌خواهند بدانند من چه فیلم‌هایی را در این سایت دیده‌ام.»

این برنده خوش شانس از کاربران فعال سامانه‌ فیلم‌نت است و سریال‌های شهرزاد، شاهگوش و فیلم‌های بادیگارد، آواز قو، هیهات، زن‌ها فرشته‌اند و بسیاری دیگر را در فیلم‌نت تماشا کرده و ضمن ایجاد سرگرمی امتیازهای زیادی برای شرکت در قرعه‌کشی جمع‌آوری کرده است.

محمد صراف، مدیر عامل موسسه‌ فرهنگی دیجیتال آینه‌جادو و مدیر مسئول سامانه‌ اینترنتی فیلم‌نت می‌گوید: «هدف ما ایجاد سرگرمی سالم و قانونی برای همه‌ مردم ایران است. به همین منظور ما تلاش می‌کنیم که فیلم‌ها، انیمیشن‌ها و سریال‌های به‌روز ایرانی و خارجی را هم‌زمان با توزیع این فیلم‌ها در شبکه‌ نمایش خانگی بر روی سایت فیلم‌نت هم قرار بدهیم. این سامانه به همه‌ مردم ایران این امکان را می‌دهد که در کنار خانواده خود فیلم‌های به‌روز سینمای ایران و جهان را تماشا کنند. ما برای خانواده‌های ایران فرصتی فراهم کردیم تا بیشتر از قبل در کنار هم باشند و از این با هم بودن لذت ببرند.»

سامانه‌ اینترنتی فیلم‌نت اولین سامانه VOD کشور است که در سال ۹۳ فعالیت خود را آغاز کرد. این سامانه در واقع آرشیو بزرگی از فیلم‌ها و سریال‌های قدیمی و جدید است که مخاطب‌های آن در هر زمان و مکان روی گوشی، تبلت یا هر دستگاه دیگری مانند لپ‌تاپ و تلویزیون فیلم‌های دل‌خواه خود را به صورت قانونی دانلود و تماشا کنند. فیلم‌نت علاوه بر این‌ها برنامه‌ی تولیدی و اختصاصی خود «سی‌وپنج» را هر چهارشنبه با اجرای فریدون جیرانی و یک مهمان از اهالی سینمای ایران به صورت رایگان بر روی سامانه‌ی خود قرار می‌دهد.

برنده‌ یک میلیارد و دویست میلیون تومانی فیلم‌نت مثل خیلی‌ها به این سبک قرعه‌کشی‌ها اعتقادی نداشت. او می‌گوید: «من هیچ وقت فکر نمی‌کردم این جایزه‌ها حقیقت داشته باشند و واقعا به دست مردم برسد. به همین دلیل وقتی اولین‌بار با من تماس گرفتند، باور نکردم و دچار استرس شدم.»

همسر او اضافه می‌کند: «من  قرعه‌کشی‌های کوچک را دیده بودم و باور داشتم اما فکر نمی‌کردم مبلغی به این زیادی را هم قرعه‌کشی کنند. حتی اول کار باور نمی‌کردم که واقعا این پول را به ما تحویل بدهند تا اینکه با مدیر تبلیغات موسسه‌ آیینه جادو صحبت کردیم و فهمیدیم که قرار است میلیاردر شویم؛ آن هم به خاطر تماشای فیلم.»

کد خبر 3855823

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • سامان حکمت نیا IR ۱۳:۱۰ - ۱۳۹۶/۰۱/۰۱
      1 4
      سلام واقعا خوش شانسه ماکه هرجاهم شرکت کنیم هزارت مانم برنده نمیشیم