۸ بهمن ۱۳۹۵، ۱۹:۴۳

علی حمودی:

مستحق شکست نبودیم/ پیکان به روزهای خوب بازخواهد گشت

مستحق شکست نبودیم/ پیکان به روزهای خوب بازخواهد گشت

هافبک تیم فوتبال پیکان با بیان اینکه می توانستیم از استقلال یک امتیاز بگیریم گفت: مستحق شکست نبودیم و ده نفره شدن عامل باخت ما شد.

به گزارش خبرنگار مهر، علی حمودی پس از شکست سه بر دو تیمش برابر استقلال تهران گفت: فکر می کنم مردم بازی خوبی را از دو تیم شاهد بودند. ۱۰ نفره شدن ما در دقایق ابتدایی باعث شد نظم تیمی ما به هم ریخته و استقلال در همان لحظه به اولین گل خود دست پیدا کند.

وی تاکید کرد: بعد از دقایقی توانستیم به بازی برگردیم اما متاسفانه فشار زیادی بر روی تیم ما بود و همین مساله باعث شد تا دو گل دیگر دریافت کنیم.

مدافع پیکان تهران در ادامه خاطرنشان کرد: بازی مقابل استقلال آن هم  ۱۰ نفره بسیار سخت است. این تیم از قدرت زیادی برخوردار نبود اما توانست از دوندگی جوانانش استفاده کرده و به پیروزی برسد.

حمودی در پاسخ به این پرسش که آیا اخراج بازیکن شما صحیح بود یا خیر گفت: من در این خصوص نمی توانم نظری بدهم و این را کارشناسان باید پاسخگو باشند چون من از صحنه دور بودم و متوجه اخراج هم تیمی ام نشدم.

هافبک پیکان در پایان و در پاسخ به این پرسش که در دور برگشت پیکان نتوانسته نتایج قابل قبولی کسب کند گفت: با حرف شما موافقم اما مطمئن باشید پیکان به روزهای خوبش باز خواهد گشت زیرا ما نمی خواهیم بالای جدول را از دست بدهیم.

کد خبر 3888984

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha