۱۹ بهمن ۱۳۹۵، ۱۴:۰۳

نماینده مقام معظم رهبری در اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان در کرمانشاه مطرح کرد:

محبوبیت ایرانیان و انزجار جهانیان از آمریکا روزبه‌روز بیشترمی‌شود

محبوبیت ایرانیان و انزجار جهانیان از آمریکا روزبه‌روز بیشترمی‌شود

کرمانشاه- نماینده مقام معظم رهبری گفت: محبوبیت ایران در بین جهانیان روزبه‌روز بیشتر و انزجار از آمریکا نیز روز به روز بیشتر می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام محمد جواد حاج علی اکبری امروز سه‌شنبه در دیدار با اعضای انجمن های اسلامی دانش آموزی استان کرمانشاه، با تاکید بر تلاش ملت ایران در پایبندی به آرمان های انقلاب اظهار داشت: دشمنان این نظام مقدس روز به روز بی حیثیت تر و کشورشان نا امن تر می شود و این در حالی است برای کشورمان عزت و امنیت روز افزون شاهدیم.

نماینده مقام معظم رهبری در اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان بیان کرد: انزجار از آمریکا جهانی شده به گونه ای که حتی در کشورهای اروپایی پرچم آنان به آتش  کشیده می شود.

حجت الاسلام حاج علی اکبری عنوان کرد: در انتخابات اخیر ریاست جمهوری و با اثبات مشکلات اخلاقی و اجتماعی و فساد کاندیداها، کوس رسوایی آمریکا در ملت های جهان بدست خودشان نواخته شد.

فساد اخلاقی آمریکا را بدبخترین کشور عالم کرده و عربستان نیز در زمره منفورترین‌هاست

وی با اشاره به اینکه رهبری در هر کشور نماد آن کشور و نظام سیاسی آن نماد هویت کشور است، افزود: فساد اقتصادی و اخلاقی ریاست جمهور آمریکا سبب شده که آمریکا بدبخت ترین ملت عالم شود.

نماینده مقام معظم رهبری در اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان بیان کرد: عربستان نیز در زمره منفورترین کشورها قرار دارد به گونه ای که می توان گفت ریشه های رژیم صعودی در حال فروپاشی است، رژیمی که داعش را ساخته و تجهیز می کند.

وی با اشاره به اینکه ضریب امنیت کشور ما روز بروز بالاتر می رود افزود: شخصیت های کشور ایران در جهان رفیع تر شده و شاهد توفیقات علمی و رشد روز افزون کشورمان هستیم.

ملت ایران رکوردار شرکت در انتخابات هستند

حجت الاسلام حاج علی اکبری با تاکید بر تجدید پیمان هرساله مردم با ولایت در روز ۲۲ بهمن گفت: مردم ما در انتخابات مختلف رکوردار هستند.

وی جوانان را از برکات ملت دانست و با اشاره به اینکه این انقلاب ۳۶ هزار دانش آموز شهید را تقدیم کرده افزود: با وجود اینکه سالها از پیروزی انقلاب می گذرد نسل جوان انقلابی تر می شود.

نماینده مقام معظم رهبری در اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان بیان کرد: خودسازی جسمی و روحی در کنار دگرسازی از محورهای اصلی تاسیس تمدن اسلامی تراز جهانی است.

لزوم فتح میدان‌های علمی برای دستیابی به جایگاه والای جهانی

وی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه طی ۵۰ سال آینده باید در زمره کشورهای برتر جهان از نظر علمی باشیم افزود: این امر بر اساس فراگیری آموزه های قرآن محقق می شود.

حجت الاسلام حاج علی اکبری فتح میدان های علمی را دشوارتر از میدان نبرد دانست و با یادآوری توفیق شهدای هسته ای، مدافع حرم و انقلاب در خودسازی گفت: خودسازی تنها از طریق نماز میسر می شود.

وی با تاکید بر اینکه نباید از کنار قرآن به راحتی رد شد افزود: با فهم قرآن، عمل و اخلاق قرآنی نیز ممکن می شود.

نماینده مقام معظم رهبری در اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان در پایان با بیان اینکه مردم کرمانشاه را در دوران هشت سال دفاع مقدس شناخته است، گفت: روحیه جوان مردی و فتوت بارزترین خصلت مردم این دیار است.

کد خبر 3900052

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha