۱۹ بهمن ۱۳۹۵، ۱۷:۳۹

جشن امضای کتاب تازه جی. کی. رولینگ برگزار می شود

جشن امضای کتاب تازه جی. کی. رولینگ برگزار می شود

مراسم جشن امضای کتاب «جانواران شگفت انگیز» جدیدترین اثر جی.کی.رولینگ روز پنجشنبه ۲۱ بهمن در شهر کتاب پاسداران برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی شهر کتاب پاسداران، مراسم رونمایی و جشن امضای کتاب «جانواران شگفت انگیز» جدیدترین اثر جی. کی. رولینگ با ترجمه ویدا اسلامیه، روز پنجشنبه ۲۱ بهمن در شهر کتاب پاسداران برگزار می شود.

وقتی نیوت اسکمندر که یک جادوجانورشناس است، به نیویورک می رسد، قصد توقفی کوتاه دارد. اما وقتی کیف جادویی اش با کیف دیگری عوض می شود، برخی از موجودات شگفت انگیز نیوت فرار می کنند و همه را به دردسر می اندازند...

این کتاب، نخستین فیلمنامه رولینگ است که با الهام از کتاب درسی هاگوارتز با عنوان «جانوران شگفت انگیز و زیستگاه آن ها» اثر نیوت اسکمندر، به نگارش در آمده است. این داستان پر ماجرا، با موجودات جادویی و شخصیت های دوست داشتنی اش اثری برای دوستدارن کتاب و سینماست.

فیلم «جانوران شگفت انگیز و زیستگاه آن ها» که براساس همین کتاب ساخته شده، برای نخستین بار در ١٨ نوامبر ٢٠١٦ به روی پرده آمد. ترجمه این کتاب به تازگی توسط انتشارات کتابسرای تندیس منتشر شده است.

مراسم رونمایی و جشن امضای این کتاب روز پنجشنبه ٢١ بهمن از ساعت ١٦ تا ١٨ در شهرکتاب پاسداران واقع در خیابان پاسدارانف بوستان دوم (اخوان)، شماره ۹ برگزار می شود.

کد خبر 3900144

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha